Kako je ideja o posebnih športnih nogavicah padla na plodna tla?
Preberite še
Odpri v novem zavihku(FOTO) Petra Majdič na srečanju partnerjev skupine Business Point
Minulo sredo je v prostorih Business Point ART na Lendavski ulica 1A, v Murski Soboti drugič zapovrstjo potekalo srečanje poslovnih partnerjev poslovne skupine Business Point.
Iidejo oblikovanja drugačnih športnih nogavic sem dobil, ker se tudi sam rad ukvarjam s športom. Težava pa se je pojavila pri iskanju prave obutve oziroma pravih nogavic, ki bi zaščitile moje stopalo in mu dale občutek stabilnosti v športnem čevlju. Predvsem v smislu, da se noga med dejavnostjo ne bi preveč premikala, eden izmed večjih problemov pa je bilo tudi potenje podplata in posledično veliko žuljev. Ugotovil sem, da na tržišču ni veliko dobrih, kvalitetnih nogavic. Ravno to je bilo tisto, kar me je vodilo k razmišljanju, kako bi lahko izboljšal športne nogavice, da bi mi pri športnih aktivnostih še dodatno pomagale, mi olajšale treninge in dale res tisti vrhunski občutek udobja, podpore in zaščite. Razmišljal sem, da če je že meni, rekreativnemu športniku, tako neudobno v večini športnih nogavic, kako se potem morajo glede tega počutiti še profesionalni športniki, ki imajo treninge tudi po večkrat na dan.Tako sem se nekega dne odločil, da bom poskusil uresničiti in izpeljati svojo idejo o vrhunskih športnih nogavicah. Želim si, da bi z nogavicami GO4GOAL športniki hitreje prišli do svojih ciljev.
Koliko vas sodeluje pri projektu?
Poleg mene ekipo sestavlja še pet posameznikov z različnimi spektri znanja. Kljub temu, da sem jaz idejni vodja, so oni tisti, ki me zasipavajo z novimi idejami, zasnovami, predlogi. Pri oblikovanju nogavic pa so mi pomagali predvsem fizioterapevti in ortopedi, pa tudi grafični oblikovalci in strokovnjaki, ki delujejo na področju tkanin. Proizvodnja nogavic pa bo potekala v slovenskem podjetju Intersocks.
Kakšne načrte imate s produktom?
Smo mlado, inovativno in ambiciozno podjetje, ki je razvilo inteligentne športne nogavice kakršnih do zdaj na našem trgu, še ni bilo zaslediti. Moja želja je, da bi z njimi športniki hitreje prišli do svojih ciljev, kvalitetni materiali pa bi poskrbeli, da se športnik ali rekreativec počuti v nogavicah udobno, in da ga te ne ovirajo. Želimo, da so naše športne nogavice dostopne vsem.
Nekaj dni na spletni platformi že zbirate denar. Koliko ga želite zbrati in za kaj ga nameravate porabiti?
Ker smo mlado podjetje, in ker je zaradi kakovostnih materialov začetna proizvodnja zelo draga, smo se odločili, da bomo naše športne nogavice najprej ponudili na spletni platformi za množično financiranje – Indiegogo. Preko omenjene platforme lahko naročite naše športne nogavice in jih čez nekaj časa tudi dobite in tako podprete naš projekt. Naš cilj je do 10. decembra zbrati 50.000$, in sicer za začetek masovne proizvodnje, ki je predvidena januarja.
Kakšno je zanimanje?
Zaenkrat zanimanje za nogavice je, vendar ne v takšni meri kot bi si želeli. Vsi nam čestitajo, delijo naše spletne povezave preko raznih spletnih omrežij, za kar smo jim seveda hvaležni, vendar pa nam konkretno to nič ne pomaga, če ne bodo kupili naših nogavic in na ta način podprli naš projekt. Samo z nakupom nogavic in s tem, če bomo na koncu zastavljenega roka zbrali dovolj sredstev, bomo lahko štartali z masovno proizvodnjo. Drugače nogavic sploh ne bo možno dobiti, saj brez začetnega kapitala, proizvodnja nogavic ni mogoča.
Bodo nogavice sicer na voljo samo v spletni prodaji ali tudi sicer po katerih trgovinah?
Prodaja bo najprej potekala preko spletne platforme, šele zatem pa bo nakup nogavic možen preko naše spletne trgovine. Najprej se bomo osredotočili na spletno prodajo in če bo ta uspešna, bomo prodajo razširili tudi v fizične trgovinah s športno opremo.Svoj par športnih nogavic lahko vsak naroči na povezavi https://igg.me/at/go4goal/xin s tem podpre naš projekt.
Kdo so vaši ciljni naročniki?
Naši ciljni naročniki so tako profesionalni kakor tudi rekreativni športniki, pa tudi vsi ostali ljudje z aktivnim življenjskim slogom vseh starosti. Na voljo so tudi nogavice za otroke, od številke 30 naprej.
Razvili ste tri modele nogavic. Kakšne so njihove posebnosti?
Tako je. Nogavice so izdelane v treh različicah, in sicer ANKLE model, ta je najnižji, saj sega preko gležnja, potem CREW model, ki sega do sredine meč, in še najvišji KNEE-HIGH model, ki sega do kolena. Vsi trije modeli imajo približno enake lastnosti, s tem, da je najvišji model opremljen še z aktivno kompresijo, ki zmanjšuje vibracije in izboljša koordinacijo.Ključna lastnost vseh treh pa je, da so izdelane iz visokotehnoloških vlaken in prej.Glavne lastnosti inteligentno zasnovanih športnih nogavic so odvajanje vlage, nedrsljivost stopala v nogavici in nedrsljivost nogavice v obutvi, preprečevanje nastanka žuljev, antibakterijsko delovanje, udobje ter zaščita.
Preizkusili so jih tudi nekateri slovenski športniki. Po odzivih sodeč so zadovoljni, vi pa verjetno prav tako. Se bo iz preizkušanja razvil kakšen donosnejši posel?
Točno tako. Nogavic nismo poslali kar na tržišče, ampak smo najprej želeli preveriti njihovo kvaliteto in funkcionalnost. Izdelali smo prototipe in jih poslali v testiranje več kot 200 profesionalnim in rekreativnim športnikom. Nekateri izmed njih so Marcos Tavares, Bojan Jokić, Beno Udrih, Borut Mačkovšek, Uroš Zorman, Timotej Lampe Ignjić, Eva Mori, Dejan Zavec in mnogi drugi. Odzivi so bili navdušujoči.Zaenkrat smo veseli, da se je na naše povabilo odzvalo tako število športnikov. Posebej pa smo ponosni na dejstvo, da so naše nogavice navdušile kapetana NK Maribora Marcosa Tavaresa in njegova sinova. Družina Tavares je tudi prvič skupaj podprla nek slovenski projekt.Glede kakšnega ostalega donosnejšega posla je pa zaenkrat še težko govoriti, saj smo komaj na začetku svoje poti, ko sploh še ne vemo, kam nas bo ta pot peljala.
V zadnjih letih so precej aktualne nove ideje mladih podjetnikov. Ste se na to pot podali sami ali sodelujete s kakšnim zavodom, podjetjem, ki vas je pri tem podprlo in pomagalo z nasveti?
Na to pot sem se podal povsem sam, samo s svojo idejo in s ciljem izdelati čim boljše športne nogavice. Sicer sem imel znanje o podjetništvu, saj sem leta 2014 sodeloval pri projektu »Podjetno v svet podjetništva«, ki je potekalo v Murski Soboti, vendar še zdaleč nisem imel dovolj vsega potrebnega znanja, da bi lahko to svojo idejo izpeljal v celoti sam. Zato sem se povezal z različnimi posamezniki, ki so strokovnjaki na svojih področjih in nastala je super ekipa. Seveda pa mi to, da sem bil sam v veliki meri sposoben izpeljati tak projekt, pomeni ogromno.
Kakšni pa so odzivi lokalnega okolja, regije?
Bližnji, družina, sorodniki, prijatelji, sodelavci, sosedje in ostali znanci, so navdušeni nad projektom, saj se jim ideja zdi super. Hkrati pa so nekateri začudeni, ko izvejo kdo stoji za tem, saj sam svoje ideje nisem razglašal naokrog. Bi pa želel poudariti, da kljub temu, da so vsi navdušeni, in da mi čestitajo, potrebujemo mi konkretna dejanja in to v smislu nakupov nogavic. Kajti le tako bo projekt prodrl na tržišče.