V SBMS so nam pojasnili: »Za naročanje je enotno telefonsko številko 02 5123 730, na katero vsak delovnik med 8. in 15. uro sprejemamo naročila in prenaročila. Če pacient želi podrobnejše informacije, ga skušajo vezati do sodelavca, ki pa so razporejeni tudi v druge delovne procese, zato ne morejo vedno dvigniti telefona. Na določenih deloviščih je vzpostavljenih več telefonskih linij in zgodi se, da klicatelj ne dobi signala ob zasedenosti linije ko je le-ta v uporabi.«
Čakalne dobe za preglede se daljšajo
Preberite še
Odpri v novem zavihkuBine Pušenjak se je vrnil z zdravljenja v tujini, doma so jim pripravili sprejem
Bine Pušenjak je pri dveh letih in pol zbolel za tumorom osrednjega živčevja. Zadnjih šest tednov so z družino preživeli v Italiji na zdravljenju.
Sicer pa se tudi v SBMS, podobo kot v ostalih slovenskih bolnišnicah in zdravstvenih ustanovah, zaradi epidemije in prekinitve opravljanja nenujnih primerov, podaljšujejo čakalne dobe na vseh področjih. Da bi opravili čim več pregledov in obravnavali čim več v času epidemije odpovedanih ambulantnih pacientov, so v SBMS uvedli tudi dodatne ambulante in delo ambulant podaljšali v popoldanski čas.
»Trenutno je realizacija obravnav ustrezna na pulmologiji, fiziatriji, ortopediji in pediatriji, največji odmiki pa se pojavljajo na področju ORL dejavnosti, urologije in splošne kirurgije, kjer nove varnostne zahteve predstavljajo več logističnih težav,« pravijo v bolnišnici. Za primerjavo, če so doslej opravili 35 kirurških posegov v nekem obdobju, jih zdaj lahko le 24.
V skladu z navodili za izvajanje ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe s Covid 19 tako opravijo zdaj v posameznih ambulantah od 10 do 20 odstotkov manj pregledov ali posegov dnevno.
Opažajo pa tudi, da veliko naročenih pacientov, na pregled sploh ne pride.
Podrobneje v novem Vestniku.