TLK kot vseslovenska akcija vsako leto skrbi za večjo dostopnost in mobilnost kulturnih vsebin, k čemur bistveno prispevajo kulturni dogodki, ki potekajo po vsej Sloveniji, pa tudi v zamejstvu. Ker zaradi nastale situacije večina letošnjih aktivnosti največjega praznika kulture in umetnosti v Slovenije ne bo potekala po ustaljenih tirnicah, se bo preselila na splet. Aktivnosti bodo tako potekale na spletni strani Tedna ljubiteljske kulture (TLK) ter na družbenih omrežjih Instagram in Facebook.
TLK vsako leto posveti pozornost določenemu spektru kulture in umetnosti, letošnja rdeča nit bo zato inštrumentalna glasba, kot letošnji ambasador pa bo za promocijo TLK poskrbel radijski in televizijski voditelj ter pevec Dejan Krajnc.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
V TLK lahko sodelujejo kulturno-umetniška društva in skupine. Doslej so lahko svoje dejavnosti vedno predstavljali na javnih vajah, okroglih mizah, dnevih odprtih vrat in podobno, letos pa se lahko na spletu predstavijo s vsebinami, ki so jih ustvarili v času karantene. Sicer na Facebook profilu že potekajo predstavitve skupin in društev, ki se ukvarjajo z inštrumentalno dejavnostjo pri nas. Več informacij o poteku letošnjega Tedna ljubiteljske kulture najdete na njihovi spletni strani.