Ponudbo je oddal konzorcij družb Kolektor CPG, Yapi Merkezi in Özaltin. Ponudba znaša 224,7 milijona evrov, pri čemer je limitirana vrednost projekta znašala 230,7 milijona evrov. Iz družbe 2TDK so sporočili, da bodo ponudbo pregledali v roku tedna dni. Poleg nosilnih partnerjev bo po mnenju poznavalcev panoge zaradi velikosti projekta pri njegovi izvedbi sodeloval večji del slovenske gradbene operative. Nezainteresiranost tujih gradbincev za sodelovanje pa pripisujejo nizki limitirani vrednosti projekta.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
Tudi v pomurski gradbeni družbi Pomgrad potrjujejo, da bodo pri projektu sodelovali kot podizvajalec, glede tega že imajo sklenjeni načelni dogovor z nosilci projekta. “Pokazalo se je, da znamo tudi v slovenskih gradbenih podjetjih, ki so bila glede tega v preteklosti kritizirana, ponuditi ugodno ceno za izvedbo projekta,” pravi predsednik uprave Pomgrada Iztok Polanič. O vrednosti del, ki jih bo Pomgrad izvedel v sklopu projekta, Polanič ne želi govoriti, dokler s konzorcijem ne bodo podpisali pogodbe.
Pomgrad bo kot podizvajalec sodeloval tudi pri gradnji prvega odseka proge med Divačo in Črnim Kalom. Za ta del projekta sta bili oddani dve ponudbi, poleg 463,5 milijona evrov visoke ponudbe avstrijskega Strabaga, ki se za posel poteguje v konzorciju z družbama Ed Züblin in Gülermak Agir, je ponudbo prav tako oddal Kolektor z istima partnerjema kot pri drugem sklopu. Ponudba Kolektorja je bila precej nižja, in sicer 403,6 milijona evrov, pri čemer limitirana vrednost za odsek znaša 472 milijonov evrov. V 2TDK bodo ponudbi pregledali predvidoma do 14. marca.
Po poročanju Slovenske tiskovne agencije je generalni direktor družbe 2TDK Pavle Hevka ob tem izrazil prepričanje, da bo Kolektor s partnerjema spospoben izvesti projekt. Slavnostni podpis pogodbe bo po njegovih besedah konec marca ali v začetku aprila, kmalu zatem bo sledil začetek gradnje. Ob tem je Hevka še povedal, da bodo dela na drugem tiru zaključena leta 2025, leto dni kasneje pa bo tir predan v uporabo.