Čeprav je bilo mnogo storitvenih podjetij še nedolgo prepričanih, da so večino delovanja preselili na splet, se je v zadnjih mesecih izkazalo, da obstaja še mnogo priložnosti za izboljšave. Podjetja so se začela v največji možni meri posluževati digitalnih oblik poslovanja, s katerimi so svojim strankam oz. kupcem omogočila komunikacijo »na daljavo«. Skoraj čez noč smo ugotovili, da lahko posamezne procese še bolj poenostavimo, približamo našim poslovnim partnerjem in delujemo od doma. S tem trenutno v največji meri prispevamo k preprečevanju okužbe z virusom in sočasno tkemo nove, neposredne vezi s poslovnimi partnerji.
Tudi v Energiji plus se pri prodaji energentov in storitev srečujemo z mnogimi izzivi, ki so zaradi hitrih sprememb postali del vsakdana. Področje digitalnega poslovanja, ki mu v zadnjem času namenjamo veliko pozornosti, je prav gotovo eno izmed teh. Ugotavljamo, da kupci želijo vedno več aktivnosti izvajati prek digitalnih kanalov, s pomočjo digitalnih orodij. Temu sledimo v našem podjetju in kupcem ponujamo različne rešitve za enostavnejšo komunikacijo, reševanje težav in vpogled v preteklo in trenutno stanje pogodbenih obveznosti.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuV Kančevcih slovesno ob srebrni maši brata Milana
Župnik Milan Kvas je novo mašo opravil leta 1999, v Kančevce je prišel leta 2016.
Z uporabo sistema za merjenje in nadzor porabe, kar je ena izmed digitalnih rešitev Energije plus, lahko kupci v vsakem trenutku vidijo, koliko energije porabijo in z določenimi ukrepi zmanjšajo porabo ter dodatno privarčujejo.
Že nekaj časa smo edini dobavitelj, ki kupcem omogoča »pogovor v živo« prek naše spletne strani www.energijaplus.si. t.i. klepet (chat). S tovrstnim načinom na hiter in enostaven način
zagotavljamo informacije o aktualnih akcijah, posebnih ponudbah, informacije, povezane z izvajanjem pogodbe, različne podatke o merilnem mestu … Z uporabo klepeta prihranite veliko dragocenega časa, saj ni treba čakati na prostega operaterja v klicnem centru oz na odgovor po klasični ali elektronski pošti.
Že nekaj let nazaj smo razvili spletno aplikacijo eStoritve in mobilno aplikacijo ePlus, ki kupcem omogočata vrsto funkcionalnosti: spremljanje porabe energentov, vnos stanja števca za obračun po dejanski porabi, vpogled v tehnične podatke o merilnih mestu, pregledovanje računov in plačil zanje,… Uporaba aplikacij je brezplačna, dostopna kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan, brez čakalne vrste. Število uporabnikov le-teh iz leta v leto narašča, kar potrjuje dejstvo, da si ljudje želijo vse več stvari reševati na daljavo, v času, ko njim najbolj ustreza. Prav tako kupcem preko naše spletne strani www.energijaplus.si ponujamo možnost sklenitve pogodbe ali zamenjave paketa električne energije in zemeljskega plina. Spletna stran je prilagojena mobilnim napravam.
Na maile in Messenger sporočila ažurno odgovarjamo, saj se zavedamo, da kupci želijo povratne informacije v najkrajšem možnem času.
Za kupce, ki modernih komunikacijskih poti ne uporabljajo, smo dosegljivi vsak delavnik preko klicnega centra. V primeru večjih čakalnih vrst klice vračamo.
Z digitalizacijo želimo učinkovito izrabiti množico podatkov in nove priložnosti, ki jih ustvarja digitalno okolje. Na ta način kupci hitreje in enostavneje pridejo do informacij in najdejo primerno rešitev za svoje potrebe.