Izbor pomurskega podjetja leta ni tekma, na kateri bi se po poku starterja tekmovalci pognali v dir za lovoriko. Še manj kolo sreče, ki bi se ustavilo, kakor bi pač naneslo. Če bi šlo za kaj takega, bi se takšno igro lahko šli prvič, zadnjič in nikoli več. Izbor pomurskega podjetja leta je veliko več kot tekma ali sreča. Je priznanje podjetjem za uspeh, ki ni nastal z danes na jutri. Edina tekmovalnost, ki jo prepoznavam v ozadju izbora, je tekma s samim seboj. Je iskanje poti, kako doseči in preseči najboljše, kar premore delovni kolektiv in vsak posameznik v njem. Gre za skupno potrebo po delu in preživetju, skupno stremljenje, upanje in sanje. Da bodo za to prejeli regijsko priznanje, pa je zadnje, na kar v podjetjih pomislijo. Zato upam in verjamem, da sta nominacija in kipec v izboru prijetno presenečenje, češnja na torti njihovega uspeha.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuNajvečja investicija na Muri z grenkim priokusom, kako pa kaže sebeborskemu zadrževalniku?
Minister Jože Novak na terenskem obisku v Pomurju zagotovil, da bodo do konca leta izbrali izvajalce del za prve odseke in začeli dela.
Smisel akcije je tudi v tem, da se podjetjem zahvalimo za njihov prispevek, ki ga dajejo skupnosti. Kajti zaradi delovanja gospodarskih družb imamo vsi mi, ki živimo v tem prostoru, tu svoj vir preživetja in tu najdemo smisel bivanja. In kdo drug bi nam lahko o tem spregovoril bolje kot lokalni medij, zunanji opazovalec, ki pa hkrati korenini v srčiki tega prostora. Morda se najde tudi kdo, ki se obregne ob vlogo Vestnika v tej akciji, mu celo pripisuje medijsko priskledništvo, češ da novinarji k uspehom podjetij niso ničesar doprinesli. Nemalokrat tudi slišimo, da njihovo podjetje ne potrebuje medijske »reklame«, gotovo pa ne v lokalnem mediju, ker da poslujejo pretežno s tujino, pa da jim bomo z objavo v časopisu nakopali za vrat inšpekcijo in še marsikaj.
Tudi novinarji nis(m)o neomadeževani in kritike našega dela so marsikdaj umestne. Večkrat se med poloma zaiskri, ampak ob tem nastala energija koristi obema. A resnici na ljubo, ne v imenu globalnega ali lokalnega, ampak zaradi neizpodbitnega sopotništva v nekem času in prostoru ostajamo drug z drugim v navezi. Samozadostne poglede, ki na različnih ravneh vse bolj postajajo naša realnost, je mogoče razbijati samo z ustvarjanjem zgodb sodelovanja. In akcija Pomursko podjetje leta je žlahtna tudi v tem smislu.