To je bila sedma sezona projekta Štartaj Slovenija, ki je nastal pod okriljem trgovske družbe Spar Slovenija, medijske hiše Pro Plus in oglaševalske agencije Formitas Creative. Zmagovalno predpečeno pico z drožmi ustvarja mladi podjetnik Dan Strajnar.
Na policah trgovin Interspar so na voljo tudi preostali sodelujoči izdelki letošnje sezone, je navedeno na spletnih straneh projekta. To so jabolčni sok Heijus, cimetove rolice z drožmi Love2Bake, prehransko dopolnilo za krepitev imunskega sistema Nutralux, kozmetični izdelki Silki, Chicatella in Clariteca ter ekološka gobica za pomivanje posode Dantesmile.
Projekt Štartaj Slovenija je od svojega začetka leta 2016 prejel že več različnih domačih in mednarodnih priznanj. Priložnost za poslovni zagon je doslej ponudil 52 podjetniškim ekipam, ki so skupaj predstavile 200 izdelkov in se s podporo kupcev borile za naziv Hit produkt leta.