Podjetje Radenska Adriatic je ob mednarodnem dnevu gozdov prispevala k obnovi slovenskih gozdov in poskrbela za zasaditev mladih dreves. Akcije so oziroma še bodo potekale v krajinskem parku Zdravilišča RKS Debeli rtič, v občini Nazarje, v Šratovcih in občini Sveta Trojica.
Spomladi bo na novo zasajenih več kot 500 sadik, ki so avtohtona za posamezna območja, s čimer nadaljujejo trajnostno misijo, katere del je kampanja Bolj zelena Slovenija. Spomnimo, da je prva pobuda o pogozdovanju v sodelovanju s potrošniki od leta 2020 prerasla v obsežen projekt, ki bo do konca letošnjega leta presegel mejnik - sto tisoč zasajenih dreves.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuNa razgovoru so jo spraševali o družini, zagovornik ugotovil diskriminacijo
Prepovedano je zahtevati podatke o družinskem oziroma zakonskem stanu, nosečnosti, načrtovanju družine.
V Šratovcih so nova drevesa zasadili v bližini podjetja in v sodelovanju s Srednjo šolo za gostinstvo in turizem Radenci ter Gimnazijo Franca Miklošiča Ljutomer. Zasajenih je bilo 400 hrastov. »Sodelovanje pri obnovi slovenskih gozdov z Radensko je primer dobre prakse in resnično cenimo njihovo skrb za prihodnost gozdov. Lani smo bili priča močnim neurjem, ki so v delih Slovenije občutno spremenila pokrajino. Zavedamo se, da bo obnova dolgotrajna, zato še toliko bolj cenimo dolgoročna sodelovanja, kot ga imamo z Radensko,« je povedal Štefan Kovač, vodja območne enote Murska Sobota, Zavod za gozdove Slovenije.
»V Radenski je skrb za okolje in ljudi že od nekdaj ena od ključnih prioritet. Ob rastočih okoljskih izzivih ter vlogi, ki jo ima podjetje na trgih Adriatic regije, smo leta 2020 tudi sprejeli zaveze trajnosti, ki so rezultat dolgoletnih prizadevanj in odgovornega načina dela v podjetju. Radenska od tedaj vodi akcije pogozdovanja v Sloveniji ter na Hrvaškem in tako smo do danes zasadili že več kot 80.000 dreves, še v letošnjem letu pa bo ta številka presegla 100.000,« je poudaril Marian Šefčovič, direktor Radenske Adriatic. Sicer pa je Radenska Adriatic k podpori pogozdovanja povabila tudi potrošnike. S kampanjo Bolj zelena Slovenija jih nagovarja, da si privoščijo naravno mineralno vodo Radenska Kraljevi vrelec, Petanjski vrelec ali Radenska Naturelle v stekleni vračljivi litrski embalaži, z odgovornim vračanjem embalaže na prodajno mesto pa pomagajo skleniti krog trajnosti in znižati ogljični odtis. V Radenski namreč v povprečju vračljivo steklenico v njenem življenjskem ciklu najmanj 25-krat ponovno postavijo na police in želijo si, da bi bila številka s pomočjo potrošnikov še višja.