Zaradi ugotovljenih mejnih vrednosti pri več zaposlenih na hitrem testiranju, so odprtje Osnovne šole IV Murska Sobota morali preložili. Danes dopoldan pa so javili, da se šola jutri vendarle lahko odpre. Na ponovnem testiranju se je pokazalo, da so bili izvidi pri tistih, ki so imeli včeraj mejne vrednosti, večinoma negativi, ter da so na šoli pozitivni štirje učitelji, ki ostajajo doma oziroma v karanteni, nam je povedala ravnateljica Metka Rovšek Kuharič. Z ostalimi zaposlenimi, pri katerih je bil test negativen, pa lahko pričenja varno izvajati pouk. Tega se tudi učenci in starši že zelo veselijo.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(KAVČ #15) Nika Kovač: "Redko sem očarana, doma so me učili, da moram biti kritična – še posebej do politikov"
Sociologinja, antropologinja in vodja Inštituta 8. marec je postala sinonim za gibanja, ki spreminjajo družbo – od pravic žensk in enakopravnosti do pitne vode, medijske svobode in volilne participacije.
Na DOŠ II v Lendavi je bilo zjutraj živahno, od 24 otrok pa se jih je v šolske klope vrnilo 20. Ponovno srečanje je bilo polno veselja, videlo se je, da so otroci in njihovi starši že komaj čakali, da se vrnejo v šolo, nam je povedala Roberta Turk, v. d. ravnateljice. Ker gre za otroke s posebnimi potrebami je pouka na daljavo nekoliko drugačen in še zahtevnejši, kljub temu, da so učitelji aktivno snemali video razlage in pošiljali dodatne razlage, in so se starši zelo aktivno sodelovali, pa je bilo zahtevno za vse.
Na vseh šolah je zavladalo veliko veselje med učitelji in učenci, da so se vrnili v šole.
V torek je bilo čutiti veliko veselje in navdušenje tako pri učencih kot pri učiteljih, pa je povedal Dejan Kokol ravnatelj PŠ dr. Janka Šlebingerja v Gornji Radgoni, kjer se je 23 od skupno 25 učencev vrnilo v šolo. »Nekateri otroci so bili v začetku zadržani, večina pa navdušeni in vznemirjeni, ko so se lahko spet srečali s svojimi učitelji in sošolci.« Pravi, da je učni proces dobro tekel, da so se večino dobro sodelovali z učenci, kljub temu pa tak pouk ne more nadomesti dela v učilnicah. Skupaj bodo pogledali, kaj so se naučili, ponovili najnujnejše in temu prilagojen učni proces nadaljevali. V ospredju mora biti človeška plat, šele potem pedagoška, pove.
Na Podružnično osnovno šolo Cvetka Golarja Ljutomer se je prvi dan vrnilo vseh 37 učencev, katere je v omaricah pričakalo tudi presenečenje. To, da so se vrnili vsi, nas zelo veseli, in kaže na veliko zaupanje staršev in tudi na pomen šole, je povedala Mateja Štefanec Vaupotič, pomočnica ravnatelja in vodja podružnice. Tudi pri njih je zavladalo veselje, kot je razložila, bodo prve dni namenili ponovitvam snovi, pregledali, kaj so se naučili in kaj pridobili, in to na tak način, da jim bo za pozitivno spodbudo in ne dodatni stres.
Več pa v Vestniku.