Na tekmovanje je bilo letos skupno prijavljenih 124 projektov, strokovna in poslovna žirija, ki so jo sestavljali 103 člani pa so izbrali zmagovalce, ki so prejeli nagrade WEBSI. "Podeljene nagrade WEBSI Spletni prvaki spodbujajo odličnost v slovenskem digitalnem prostoru, pri čemer so predstavljene rešitve vseh podjetij, ki so na tem področju v nekem letu ustvarila presežke," so zapisali organizatorji.
Na tekmovanje se je prijavil tudi regijski promocijski center Expano. Kot so zapisali v prijavi, obiskovalcem odpirajo vrata v regijo, želijo navdušiti s tradicijami, dediščino, naravnimi bogastvi, lepoto krajine, mirom in aktivnostmi v deželi ob Muri. Njihov namen pa je spodbujanje nadaljnjega raziskovanja in odkrivanja lepot in dobrot v regiji. V kategoriji Turizem je komisija Expano uvrstila na 3. mesto. Pred njim sta bila razvrščena spletno mesto Postojnska jama in prenovljena spletna stran Atlantida Boutique Hotel. V kategoriji Dogodki in prosti čas pa je Expano pristal na 2. mestu. Zmagovalec kategorije je sicer projekt Lidlovih 300.000, na 3. mestu pa je projekt Volkwagen špila. Po domače mal' drugače.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuNa razgovoru so jo spraševali o družini, zagovornik ugotovil diskriminacijo
Prepovedano je zahtevati podatke o družinskem oziroma zakonskem stanu, nosečnosti, načrtovanju družine.
V Pomurje je šla še ena nagrada, v kategoriji Javne in nevladne organizacije je namreč Razvojni center Murska Sobota končal na 3. mestu. Slavila je Veterinarska fakulteta, na 2. mestu pa je spletno mesto Center Noordung.