Poletne konce tedna številni radi izkoristijo za raziskovanje turističnih, tudi očem bolj skritih kotičkov znotraj ali zunaj mej domače regije. Da bi bilo iskanje idej za izlete po Sloveniji lažje, bolj pregledno in na enem mestu, je podjetje Pušnik M. pred dobrima dvema mesecema izdalo aplikacijo Quickontrip. Ekipa z Jasmino Ačko na čelu je idejo za to dobila pred petimi leti, ko je pripravljala butična potovanja za tuje goste. Želeli so jih obogatiti s turističnimi produkti, ki so več kot le ogled znamenitosti.
»Gostje, ki prihajajo v našo deželo, po naših izkušnjah iščejo stik z domačini, želijo se poistovetiti z življenjem v Sloveniji, prisluhniti narečjem, pomagati pri kakšnem opravilu, na primer pri peki piškotov, hranjenju živali in podobno. Občutja gostov, ki jih je bilo z lahkoto prepoznati na njihovih obrazih, so nam dala vedeti, da smo se jih dotaknili, kar si kot organizator vedno želiš,« je razložila. Z ekipo je zato razmišljala, kako razviti orodje, ki bi turistom pomagalo pri iskanju doživetij. »Nastala je aplikacija Quickontrip, kar se navezuje na najhitrejši dostop do ideje za izlet.«
Preberite še
Odpri v novem zavihkuBine Pušenjak se je vrnil z zdravljenja v tujini, doma so jim pripravili sprejem
Bine Pušenjak je pri dveh letih in pol zbolel za tumorom osrednjega živčevja. Zadnjih šest tednov so z družino preživeli v Italiji na zdravljenju.
Aplikacija ustvarja mrežo turistične ponudbe, tako domačinom kot turistom pa olajša spoznavanje Slovenije z informacijami o splošnih aktivnostih, kulturno, zgodovinsko ali okoljsko pomembnih turističnih točk. Vsak si jo lahko namesti na pametni telefon z operacijskim sistemom Android ali iOS. Uporablja se lahko brez registracije, uporabniki pa turistične točke in produkte iščejo po bližini lokacije ali po kategorijah. To so sprostitev, znamenitosti, aktivnosti, doživetja, urbano in narava. Našli boste še ponudbo dogodkov, nastanitev in kulinarike, prav tako lahko iskanje prilagodite glede na to, ali so točke primerne za obisk za invalide, otroške vozičke, živali in upokojence.
Vnesenih več kot 2200 produktov
V aplikacijo je po besedah Ačkove že vnesenih čez 2000 produktov, vseskozi vnašajo nove, zatem pa bodo počasi začeli pogledovati tudi v sosednje države. Vse od zagona aplikacije je ekipa navezovala stike s slovenskimi občinami. Za sodelovanje so se doslej dogovorili le z nekaj občinami iz Pomurja, z drugimi so še v pogajanju. »Pomurje je veliko obetalo, glede na to, da je vzhodni del Slovenije nekoliko manj turistično obiskan. Prepričana sem bila, da se bo za sodelovanje odločilo več občin. Upam, da nam tudi druge zaupajo kot dolgoročnemu partnerju, ki bo zanje skrbel in rastel z njihovimi potrebami. Trenutno imamo fokus na zasebnih ponudnikih, ki so bolj dovzetni za sodelovanje in z močno željo, da se med sabo povežejo in gostom ponudijo najboljše.«