Vendar pa je udeležba na evropskih volitvah v Sloveniji vedno nizka, nazadnje, torej leta 2014, se je na volišča odpravilo le nekaj čez 24 odstotkov volivcev. Tudi zato je v začetku letošnjega februarja pod okriljem EP v vseh državah članicah EU začela delovati nestrankarska kampanja Tokrat grem volit, katere namen je spodbuditi volivce, da se odpravijo na volitve.
Tudi v Sloveniji so omenjeno kampanjo pod okriljem Pisarne EP v Sloveniji začeli aktivno izvajati. K sodelovanju so namreč povabili slovenske »influencerje« oziroma pomembneže, ki imajo na družbenih omrežjih veliko število »všečkov« in sledilcev, zato lahko s sodelovanjem v kampanji med ljudmi naredijo dobro promocijo za udeležbo na evropskih volitvah. Del te promocije je bil tudi obisk zgradbe EP v Bruslju, pomembneži, ki so se podali v evropsko in belgijsko prestolnico, pa so bili Boštjan Gorenc - Pižama, Anže Tomić, Ula Furlan, Jure Godler, Jože Robežnik, Roni Kordiš - Had, David Urankar, Tjaša Deu ter Prekmurka Danica Lovenjak.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuZnanih je več podrobnosti o pretepu na soboški tržnici
Dve osebi sta iskali pomoč v regijski bolnišnici.
Kot je dejala, so jih k sodelovanju v kampanji povabili, sama pa ni razmišljala o tem, da povabila ne bi sprejela. »Podpiram Evropsko unijo in evropsko politiko, zato bom vsekakor šla tudi na evropske volitve,« je povedala in dodala, da se večina pomembnih odločitev, ki se nanašajo tudi na Slovenijo, sprejema v EP, vendar se tega premalo ljudi zaveda. »To sprenevedanje, da nič ne moremo narediti, ni na mestu.«
Pisarna EP v Sloveniji je torej ocenila, da lahko tovrstne promocije s strani pomembnežev vplivajo na zavest volivcev, da se odpravijo volit. »Vsekakor imamo mi drugačne sledilce in cilje skupine kot klasični mediji. Dandanes namreč mlajši del populacije redkokdaj kaj prebere, si pogleda poročila, tako da je treba posegati tudi po drugih, sodobnejših načinih spodbujanja,« je še povedala Lovenjakova.