V lendavski sinagogi bodo septembra in oktobra trije koncerti, ki so iz takšnih ali drugačnih razlogov odpadli v letošnjem poletju v sklopu prireditev Poleti v Lendavo.Prva sta bila na vrsti Urška Gajšt in Igor Bezget. Gajštova sodi med najbolj zanimive glasove slovenske glasbe. Kot vokalna solistka deluje nekaj več kot deset let, predstavila se je že ob glasbenikih, kot so Marko Črnčec, Tadej Kampl, Bruno Domiter in Vid Žgajner, ter z velikimi zasedbami, na primer z Big bandom RTV Slovenija. Pri njeni glasbeni rasti ji je veliko pomagalo tudi petje v zboru Carmina Slovenica, ki se mu je pridružila že, ko je končevala osnovno šolo.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(Dogodki) Kam v Pomurju za noč čarovnic?
Noč z 31. oktobra na 1. november je znana kot noč čarovnic. V naši regiji se bo ob tem zvrstilo kar nekaj dogodkov.
Tokrat jo je spremljal vrhunski vsestranski in s številnimi svetovnimi zvezdniki (Lester Bowie, Chico Freeman, Ken Wandermark...) sodelujoči glasbeni umetnik Igor Bezget, s katerim sta posnela ploščo U And I. Z repertoarjem, ki sloni na slovenskem melodičnem džezu in tradiciji slovenske popevke, sta razvajala ne preveč številno občinstvo v sinagogi. Izvedla sta še svoje avtorske skladbe in nekaj ljudskih, med njimi priredbo prekmurske Zrejlo je žito, ki je med skladbami, ki jih največkrat izvajata.
Druga na vrsti bo to soboto Pomurka Nina Šardi, ki deluje mednarodno z umetniškim imenom JUNEsHELEN. Njeno glasbo prežema sanjsko kinematografsko vzdušje v preobleki temačnega trip hopa. Hedonističen ženski duh se prepleta z melodijami klavirja, mehkimi sintetizatorji in s prizemljenimi ritmi bobnov, nad katerimi lebdi vokal romantične pesniške občutljivosti.
V ponedeljek, 22. oktobra, pa bo nastopil še Duo Ponte, ki ga sestavljata pevka Alja Petric in kitarist Damjan Stanišić. V duet ju je povezalo raziskovanje zvočnih pokrajin ljudstev iz daljnih ruskih step, Panonske nižine, Balkana, južne Evrope in novega sveta. Virtuozno kitaristovo obvladovanje instrumenta in prefinjen žametni vokal pevke sta le osnovi za subtilno povezovanje čustev, ki so se v glasbo sveta nalagala več stoletij, in ljubezni do glasbe, ki sta se ji glasbenika zavezala.