Pred letom dni je bila po dolgotrajnih razpisnih zapletih končno zgrajena južna soboška obvoznica. Že ob načrtovanju in gradnji je bilo povedano, da bo ta 2,7 kilometra dolga cesta dobila svoj smisel komaj z zgraditvijo vzhodne obvoznice, ki bo povezala krožišče v Panonski ulici, kjer se danes konča južna obvoznica, s krožiščem pri motelu Čarda.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuŠe ena zanesljiva zmaga nogometašic Mure, ki so po 13. krogu stoodstotne
Nogometašice Mure None so tudi po 13. krogu ženske lige Triglav stoodstotne. Branilke naslova tokrat niso imele težav v gosteh pri zadnjeuvrščeni ekipi, Gažon Le-Log so ugnale z 10:0. Njihove prve zasledovalke iz Olimpije, ki zaostajajo za tri točke, so doma z 9:0 odpravile Aluminij.
Ta cesta bo po mnenju stroke pomembna iz več razlogov. Kot prvo bo povezala starejše soboško industrijsko območje, trgovsko območje okoli BTC in Severno obrtno-industrijsko cono z uvozom na avtocesto, s čimer bo olajšan tovorni promet za potrebe soboških trgovskih in industrijskih obratov, hkrati se bo nanjo preusmeril tudi del avtomobilskega prometa, ki gravitira na omenjena območja, s čimer naj bi bistveno prometno razbremenili mestno središče, predvsem Lendavsko ulico.
Ob odprtju južne obvoznice je ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek povedala, da so na ministrstvu že pripravljeni za gradnjo vzhodne obvoznice. Na nedavnem posvetu vodstva mestne občine s stanovalci in lastniki lokalov v Slovenski ulici v Murski Soboti je tudi župan Aleksander Jevšek poudaril, da naj bi se gradnja vzhodne obvoznice po pričakovanjih začela že prihodnje leto. V mestni upravi pravijo, da projekt poteka, kot je bilo načrtovano. Večino zemljišč, potrebnih za gradnjo obvoznice, je Direkcija za infrastrukturo že odkupila. »Izvedene so tudi parcelacije. Projektno-tehnična dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja napreduje in je tudi že v recenziji,« pojasnjujejo in dodajajo, da je v izvajanju tudi projekt, ki ga je kot pogoj postavila Direkcija za vode. To je gradnja sebeborskega zadrževalnika na območju Občine Moravske Toplice za zaščito pred poplavami. »Za zadrževalnik so izdelani idejni projekti, Občina Moravske Toplice pa zanj vodi postopek izdelave občinskega podrobnega prostorskega načrta.« Gradnja južne obvoznice je stala šest milijonov evrov, od tega je bilo pet milijonov evropskih sredstev, preostanek sta prispevali Direkcija za infrastrukturo in občina, gradnja vzhodne obvoznice bo verjetno financirana podobno. »V občini vztrajamo, da se gradnja začne čim prej,« še pravijo v vodstvu mestne občine.