Po menjavah na vodstvenih položajih in v nadzornem svetu ter uspešni prevzemni ponudbi je bilo vse nared, da skupina MSIN v solasti Matjaža Satlerja in Marka Moharja, ki združuje okoli 20 podjetij, tudi formalno prevzame vodilno vlogo. Maučec Ciganova in Banfi sta namreč imela kot obstoječa družbenika predkupno pravico za odkup poslovnih delež preostalih družbenikov v družbi Papilo, zato sta nastopala kot neke vrste obvod za vstop skupine MSIN.
Vse pa ni šlo po maslu. AP Murska Sobota se je v tistem obdobju krčevito boril za koncesijo za izvajanje gospodarske javne službe linijskega prevoza potnikov v notranjem cestnem prometu in s tem za poslovno preživetje. Ko je že kazalo, da bo za državne milijone potnike v Pomurju vozila Arriva, je prišlo do več preobratov in septembra lani so v soboškem prevozniku tudi uradno podpisali donosno koncesijsko pogodbo, ki se bo začela izvajati prvega julija letos. V petih letih bo koncesija družbi prinesla skoraj 58 milijonov evrov, lahko pa se še podaljša za dodatna tri leta.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuStorilci vlomili v poslovni prostor, policisti odkrili ukradeno vozilo
Pomurski policisti so v preteklem dnevu obravnavali šest prometnih nesreč z materialno škodo, sedem kaznivih dejanj, tri kršitve javnega reda in miru, tri povoženja divjadi, delovno nezgodo ter dve poškodbi vozil na parkiriščih.
Druga, precej manjša ovira je bila gospodarska pravda, ki jo je zaradi uveljavljanja predkupne pravice sprožila Renata Knez, edina družbenica v podjetju Papilio, ki leta 2020 svojega 1,2-odstotnega deleža ni prodala Maučec Ciganovi in Banfiju. Tožbo je Knezova na koncu izgubila, njen poslovni delež pa je danes zaradi izterjave več kot 27 tisoč evrov, pri čemer gre najverjetneje za sodne stroške, stvar izvršbe upnika MSIN. Investicijska skupina je namreč sredi letošnjega marca v družbi Papilio prevzela deleža Maučec Ciganove in Banfija, s čimer tako danes tudi uradno oz. posredno obvladuje AP Murska Sobota.
Nista ostala brez vsega
Banfi in Maučec Ciganova sta se tako povsem umaknila iz lastniških in vodstvenih struktur, toda nista ostala brez vsega. Še zdaleč ne. Skoraj hkrati se je AP Murska Sobota umaknil iz lastništva hčerinske družbe AC Profekt, ki se ukvarja s prodajo in servisiranjem vozil. Nova lastnika pooblaščenega prodajalca vozil Fiat, Honda, Jeep, Mitsubishi in Peugeot, ki je pred dvema letoma ob 30. rojstnem dnevu odprl nov avtosalon in delavnico, sta postala ravno Maučec Ciganova in Banfi. Zadnji je ob poslovni partnerici, ki je to vlogo opravljala že do sedaj, prevzel tudi direktorsko mesto. Ni odveč dodati, da je družba AC Profekt, ki posluje tik ob upravni stavbi AP Murska Sobota v Bakovski ulici, po novem lastnica dveh zemljiških parcel, na katerih stojijo poslovne nepremičnine, ki v naravi predstavljajo dva avtosalona in servisno delavnico, v skupni posplošeni vrednosti več kot 1,2 milijona evrov. Lastniška konsolidacija v AP Murska Sobota pa prav gotovo še ni končana, saj je pričakovati, da bodo v MSIN hoteli iztisniti še kopico malih delničarjev, ki si lastijo okoli 22 odstotkov delnic družbe.
»S spremembo lastništva se ne bo nič bistvenega spremenilo. Nadaljevali bomo skrbno upravljanje podjetja AP MS. Sledimo začrtani strategiji in ne načrtujemo nobenih korenitih sprememb,« nam je skopo o nadaljnjih načrtih odgovoril Davor Vlahek, direktor družbe pooblaščenke Papilio in predsednik nadzornega sveta v AP Murska Sobota, ki opravlja tudi več funkcij v družbah skupine MSIN.