vestnik

Zlate "Dogodivščine male tikvice" dijakov soboške ekonomske šole

V. T., 1. 2. 2019
Arhiv Ekonomske šole Ms
Namen letošnjega festivala je bil, da dijaki pripravijo turistični produkt na temo turistični spominek, s katerim bodo predstavili lokalno turistično ponudbo.
Aktualno

Na 16. mednarodnem festivalu Več znanja za več turizma na sejmu Turizem in prosti čas soboški dijaki spet zlati.

V času sejma Turizem in prosti čas v Ljubljani poteka vsako leto mednarodni festival Več znanja za več turizma, namenjen srednjim šolam. Dijakinje in dijaki izdelajo raziskovalne naloge, ki jih na turistični tržnici na sejmu predstavijo. Letos je bil namen, da dijaki pripravijo turistični produkt - turistični spominek.



Letos, na 16. festivalu, je sodelovalo 43 srednjih šol iz Slovenije in tujine; prišli so tudi dijaki iz Portugalske, Hrvaške, Srbije ter Bosne in Hercegovine. Na festivalu je kot vsako leto sodelovala tudi ekipa iz Ekonomske šole Murska Sobota, ki je ponovno dosegla najboljše rezultate - prejeli so namreč zlato priznanje. Soboški dijaki in dijakinje - člani tima so bili dijaki 4. c oddelka ekonomski tehnik in sicer Lara Seredi, Nika Hari, Melisa Rainer, Nina Novak, Niko Potočnik in Filip Kutoš, od profesoric pa Nataša Šiplič Šiftar in Cvetka Gomboc Alt - so sodelovali s projektom z naslovom Dogodivščine male tikvice.

d97c02378c9d8d559fa75d3f17892a36
Arhiv Ekonomske šole Ms
Namen letošnjega festivala je bil, da dijaki pripravijo turistični produkt na temo turistični spominek, s katerim bodo predstavili lokalno turistično ponudbo.


Turistični spominek je buča, torej tikev, ki je tradicionalni lokalni pridelek, spominek je sestavljen iz knjižice receptov, družabne igrice Mala Tikvica in iz sestavin za pripravo bučnega namaza. Namen spominka je turistom približati različne okuse iz buč ter različne značilnosti Prekmurja.

a3e32f15113217fe99e8051ccaaf9d96
Arhiv Ekonomske šole Ms
Namen letošnjega festivala je bil, da dijaki pripravijo turistični produkt na temo turistični spominek, s katerim bodo predstavili lokalno turistično ponudbo.


Mentorica, Nataša Šiplič Šiftar: "V ospredje smo postavili bučno olje, ki je zelo dobro za naše zdravje, z njim pa je povezan tudi naš slogan 'Bučno olje, da ti bo takoj bolje.' Da bi promovirali uporabo bučnega olja v prehrani, smo pripravili tudi knjižico receptov z uporabo bučnega olja pri pripravi jedi in pijač ter popisom zdravilnih učinkov bučnega olja. S pomočjo turističnega spominka želimo vplivati na večjo prepoznavnost Prekmurja, tako doma kot širše. Slovenski spominki kljub svojemu potencialu še vedno niso dovolj prepoznavni. Ravno zato smo izdelali sestavljen spominek, ki predstavlja različne značilnosti Prekmurja in buč."

1510cbfaab36f3891cfd3625b78abfa4
Arhiv Ekonomske šole Ms
Namen letošnjega festivala je bil, da dijaki pripravijo turistični produkt na temo turistični spominek, s katerim bodo predstavili lokalno turistično ponudbo.

d0f1e0bde1f01aeef1e34294d22c8754
Arhiv Ekonomske šole Ms
Namen letošnjega festivala je bil, da dijaki pripravijo turistični produkt na temo turistični spominek, s katerim bodo predstavili lokalno turistično ponudbo.

a6cd65ae74d10fbafcbaa380c60bd11a
Arhiv Ekonomske šole Ms
Namen letošnjega festivala je bil, da dijaki pripravijo turistični produkt na temo turistični spominek, s katerim bodo predstavili lokalno turistično ponudbo.

Arhiv Ekonomske šole Ms
Namen letošnjega festivala je bil, da dijaki pripravijo turistični produkt na temo turistični spominek, s katerim bodo predstavili lokalno turistično ponudbo.
ekonomska šola MS Sejem Natour Več znanja za več turizma Turistični spominek Dogodivščine male tikvice