Pešci so med najbolj ogroženimi udeleženci v prometu. Policija ugotavlja, da so pešci pogosto žrtve nesreč zaradi neustreznega ravnanja voznikov motornih vozil. Na primer zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo, pod vplivom alkohola, preblizu desnemu robu vozišča, z neočiščenimi ali zarošenimi stekli in podobno. Veliko nesreč pa se zgodil tudi zaradi napak ali neustreznega ravnanja pešcev.
V prometnih nesrečah so pešci pogosto udeleženi predvsem v jesenskih in zimskih mesecih. Policisti pešcem za zagotavljanje varnosti svetujejo, da upoštevajo cestnoprometna pravila in uporabljajo prometne površine, ki so namenjene njim. Da boste vidni, nosite svetla oblačila in predmete, ki izboljšajo vašo vidnost, poskusite predvideti ravnanje drugih udeležencev v prometu. Na drugi strani pa se voznikom svetuje, da upoštevajo dejstvo, da so na cestah tudi pešci, zato jim je treba zagotoviti prednost. Hitrost prilagodite razmeram in dosledno upoštevajte omejitve, na območjih, kjer se običajno zadržujejo pešci, pa vozite še posebej previdno. Izven naselij vozite po sredini voznega pasu, da zmanjšate možnost trka s pešcem, ki hodi ob vozišču.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(Senčna stran praznika dela) Država ne spoštuje svojih delavcev, stavka belih ovratnikov v posmeh socialni državi
V senci številnih dogodkov ob 1. maju, ki kažejo na priljubljenost praznika dela med ljudmi, se je odvijala več kot stoti dan stavka zdravnikov in zobozdravnikov ter več kot sedemdeset dni stavka operaterjev na številki za klic v sili 112. Od januarja stavkajo še zaposleni na upravnih enotah, ti s 15. majem napovedujejo zaostritev stavke s prekinitvijo dela s srede na vse delovne dni in na opravljanje samo nujnih nalog.
Kot še opozarjajo policisti, je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na težo posledic v prometnih nesrečah z udeležbo pešcev, hitrost vozila. Študije kažejo, da bo pešec najverjetneje utrpel le lažje poškodbe pri trku z vozilom, ki vozi s hitrostjo okrog 30 kilometrov na uro. Že pri trku z vozilom, ki pelje 48 km/h, je verjetnost hujše in smrtne poškodbe 50 odstotkov, pri trku s hitrostjo 64 km/h pa je verjetnost za smrtne poškodbe pešca že 90 odstotkov.