Med uporabniki spleta ponovno krožijo lažna elektronska sporočila z logotipom Pošte Slovenije, v katerih so kupci seznanjeni, da so jim dostavljalci skušali dostaviti paket, ker pa niso mogli vzpostaviti kontakta z njimi, je bil paket vrnjen v skladišče. V lažem sporočilu piše še, da naj kupci preko njihovega portala popravijo naslov ter da bodo po treh dneh zaračunani stroški. Vse, ki sledijo navodilom in skušajo s klikom popraviti naslov, jih postopek vodi do vpisa osebnih podatkov, podatkov o številki transakcijskega računa in kode o bančni kartici.
Policisti opozarjajo, naj v teh primerih vsak, ki se mu to zgodi, nemudoma kontaktira svojo banko in preveri, ali so bili izvršeni kakšni dvigi z računa. "Če so bili, nemudoma zahtevajte na banki blokado na osebnem računu," še svetujejo policisti. Dodajajo, naj takšna obvestila sicer že predhodno prejemniki ignorirajo in izbrišejo iz spletnih sporočil, saj lahko spremembo podatkov na tekočem računu zahteva le banka in ne dostavljavci poštev. "V policiji pogosto opozarjamo, da so tovrstna izsiljevanja v zadnjem obdobju zelo pogosta, storilci pa z elektronskimi sporočili ter zlorabo imen in simbolov javnih institucij naslavljajo širši spekter naslovnikov," še pojasnjujejo.