»Ob 12.09 sta dve osebi ostali ujeti v dvigalu na Kocljevi ulici v Murski Soboti. Gasilci PGD Murska Sobota so osebi rešili iz dvigala.« Tak je zapis regijskega centra za obveščanje (številke 112) o posredovanju gasilcev Prostovoljnega gasilskega društva (PGD) Murska Sobota, ki so včeraj iz dvigala, to se je ustavilo v bloku v Kocljevi ulici, rešili dva človeka. Zato smo preverili, kolikokrat na leto murskosoboški gasilci iz dvigal rešujejo potnike, ki so zaradi okvar ostali ujeti. Na leto je takih posredovanj do 12, pove Branko Kolmanič, poveljnik PGD Murska Sobota. V reševanju iz dvigala ni nič filmskega, še pove poveljnik gasilcev, ki so po prejetju sporočila o ujetosti v dvigalu v Murski Soboti na kraju dogodka v največ sedmih minutah.
PGD Murska Sobota je pristojno za reševanje iz 45 dvigal. Tisti, ki ostane ujet v dvigalu, pritisne tipko za klic v sili, klic pa je preusmerjen na dežurni telefon PGD Murska Sobota.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
»Imamo že shranjene številke dvigal in tako takoj vemo, kje je kdo obtičal v dvigalu. Na reševanje vselej odhitita dva gasilca – eden gre v strojnico, drugi ostane pri dvigalu, povezana sta z radijsko zvezo, da lahko komunicirata, ali je treba dvigalo morda dvigniti ali spustiti,« je naštel Kolmanič. S posebnim ključem nato odprejo vrata, da lahko potniki izstopijo.
Najpogostejši vzrok okvare dvigal je sicer njihova tehnična izrabljenost kot posledica pogoste uporabe, večkrat tudi v kombinaciji s pomanjkljivim vzdrževanjem.