Policisti bodo med drugim preverjali še preobremenjenost, psihofizično stanje voznikov, uporabo varnostnega pasu ter uporabo naprav in opreme, ki zmanjšujejo voznikovo pozornost. Nadzor tovornih vozil, tudi tistih z največjo dovoljeno maso do 3,5 tone, se bo izvajal s preusmeritvijo na kontrolne točke na avtocestah, avtobusi pa bodo nadzora deležni tako na avtocestah in hitrih cestah kot na avtobusnih postajališčih.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
V letu 2021 je bilo pri voznikih tovornih vozil ugotovljenih 10,8 odstotka manj kršitev prometnih predpisov kot v letu 2020, pri voznikih avtobusov pa tri odstotke več. Najpogostejše kršitve so bile povezane s prekoračitvijo hitrosti, preobremenjenostjo vozil, neuporabo varnostnega pasu, nepravilnostmi, povezanimi s tovorom, neustrezno tehnično brezhibnostjo vozil ter neupoštevanjem obveznih počitkov in odmorov voznikov. Manjšemu številu ugotovljenih prekrškov navkljub so bili vozniki tovornih vozil v letu 2021 udeleženi v vsaki sedmi prometni nesreči na slovenskih cestah, več kot polovico so jih povzročili sami. Za posledicami teh nesreč je lani preminulo 17 oseb, so še sporočili iz AVP.