Policisti bodo med drugim preverjali še preobremenjenost, psihofizično stanje voznikov, uporabo varnostnega pasu ter uporabo naprav in opreme, ki zmanjšujejo voznikovo pozornost. Nadzor tovornih vozil, tudi tistih z največjo dovoljeno maso do 3,5 tone, se bo izvajal s preusmeritvijo na kontrolne točke na avtocestah, avtobusi pa bodo nadzora deležni tako na avtocestah in hitrih cestah kot na avtobusnih postajališčih.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(FOTO) Na sejmu Megra državno prvenstvo mladih krovcev in kleparjev
Drugi dan sejma Megra je bil posvečen trajnostni gradnji. Danes je v sklopu sejma potekal strokovni posvet Sanacije in obnove prometne infrastrukture po večstoletnih poplavah, potekalo je tudi državno prvenstvo mladih krovcev in kleparjev. Na zunanjem razstavnem prostorju so pripravili demonstracijo asfalterskih del in asfalterske strojne mehanizacije, hkrati pa so pripravili še predavanji Trajnostna prenova stavb s poudarkom na sistemu vse na enem mestu in Digitalizacija javne uprave na področju graditve. Za obiskovalce so pripravili tudi delavnico z naslovom Naravne gradnje - ilovnati ometi, obnova slamnate hiške. Na dogodku je potekalo še mednarodno poslovno srečanje Meet4business in zaključna mednarodna konferenca v okviru evropske projekta DIG-IN-KPI. Dogajanje je v objektiv ujel Jure Zauneker.
V letu 2021 je bilo pri voznikih tovornih vozil ugotovljenih 10,8 odstotka manj kršitev prometnih predpisov kot v letu 2020, pri voznikih avtobusov pa tri odstotke več. Najpogostejše kršitve so bile povezane s prekoračitvijo hitrosti, preobremenjenostjo vozil, neuporabo varnostnega pasu, nepravilnostmi, povezanimi s tovorom, neustrezno tehnično brezhibnostjo vozil ter neupoštevanjem obveznih počitkov in odmorov voznikov. Manjšemu številu ugotovljenih prekrškov navkljub so bili vozniki tovornih vozil v letu 2021 udeleženi v vsaki sedmi prometni nesreči na slovenskih cestah, več kot polovico so jih povzročili sami. Za posledicami teh nesreč je lani preminulo 17 oseb, so še sporočili iz AVP.