»Pa sem poskusila s cvetličniki, ki so res uspeli. Dosti več mi pomeni, če lahko za nekoga ustvarim darilo sama. Ko sem takrat videla končni izdelek, me je res navdušilo, v ustvarjanju pa sem neizmerno uživala. To je bil nekako začetek moje ustvarjalne poti,« pravi Kolblova. Najprej je cvetlične lončke ustvarjala le za hobi, kmalu jih je začela podarjati prijateljem in sorodnikom ob različnih priložnostih. »Ko sem videla, kako navdušeni so, sem pomislila, da bi lahko svojo izdelke tudi prodajala.«
Preberite še
Odpri v novem zavihkuZnanih je več podrobnosti o pretepu na soboški tržnici
Dve osebi sta iskali pomoč v regijski bolnišnici.
Več dni za en izdelek
Po cvetličnih lončkih, kakršne ustvarja diplomirana upravna organizatorka, je čedalje večje povpraševanje, ustvarjalka pa sprejme le toliko naročil, kolikor jih je ob družini in redni zaposlitvi zmožna izpolniti. S čopičem in barvami ustvarja figure v treh različnih velikostih, čas njihove izdelave pa je odvisen tudi od želja strank. »Če želijo stranke cvetličnike za zunanjo uporabo oziroma dekoracijo, jih moram pobarvati z obstojnejšo barvo, ki je odporna proti različnim vremenskim pojavom. Vsak lonček pobarvam z več nanosi, zato moram tudi počakati, da se vsak posamezen sloj barve posuši. Na koncu pride še lakiranje, zato lahko traja tudi tri dni, da je lonček nared za zunanjo uporabo.« Za izdelke, ki so za notranjo uporabo, porabi približno dan ali dva, odvisno je tudi, koliko detajlov si stranke zaželijo. »Največkrat mi stranke povedo samo barve, ki jih želijo imeti. Zato najprej pripravim osnutek, ki mu dodajam različne misli in podrobnosti. Idej v glavi nikoli ne zmanjka.«
Bakovčanka, ki ji pri ustvarjanju včasih pomagata tudi hčerki, še pravi, da je čopič njena meditacija, najbolj pa se sprosti v domačem kotičku, kjer nastajajo njeni izdelki. »Ne izdelujem pa samo cvetličnih lončkov. Delam tudi poslikave na bele skodelice, krožnike, lonce za rože in vaze, na katere pišem s posebnimi flomastri. Te nato zapečem oziroma posušim v domači pečici, da ostanejo barve bolj obstojne. Tudi zato sem za svojo dejavnost izbrala ime Kjuti butik, saj nisem želela, da bi se nanašalo zgolj na cvetličnike.« Kolblova si želi v prihodnosti svoje izdelke ponujati tudi v cvetličarnah. Kot pove, potrebuje vsak cvetličnik svojo rožico, zato bi bila prodaja njenih izdelkov v cvetličarnah dobra priložnost za obe strani.