Kralj rokenrola še vedno živi tudi med Slovenci, saj si v naših kinih novi film o Elvisu Presleyu ogledujejo prav vse generacije, od zelo mladih do tistih najstarejših. Če imate možnost in priložnost, si Elvisa poglejte v sistemu Dolby Atmos v Mariboxu v štajerski prestolnici (v Murski Soboti tega sistema ni), da bo vtis ob gledanju in poslušanju še bolj impozanten.
Avstralskemu režiserju Bazu Luhrmannu je uspelo skoraj nemogoče, saj je prikazal celotno Elvisovo življenjsko in glasbeno zgodbo v samo enem filmu, ki pa je zato dolg 140 minut. Zanimivo je, da se je Luhrmann odločil, da zgodbo o Elvisu pripoveduje s perspektive polkovnika Toma Parkerja (Colonel Tom Parker, ki ga igra Tom Hanks), Elvisovega menedžerja, agenta in praktično nadomestnega očeta, obenem pa tudi spretnega prevaranta, besednega manipulatorja in notoričnega igralca na srečo.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuPrvi sneg zapadel tudi po nižinah
Na cestah velja večja previdnost.
Film so začeli snemati že pred pandemijo, ki je nato zaustavila snemanje, nato pa so ustvarjalci nadaljevali z delom, ki je v končnem izdelku doslej najboljši Luhrmannov film. Ponaša se predvsem z izjemno montažo, ki zasipa gledalca z bliskovitimi kratkimi rezi in prikazovanjem različnih scen naenkrat, včasih tudi istočasno pomešanimi z dokumentarnimi posnetki iz ameriške zgodovine. Prav nič presenetljivega ne bo, če si bosta montažerja tega filma, že večkrat nagrajeni Matt Villa in Jonathan Redmond, prislužila nominacijo za oskarja. Morda pa tudi 30-letni ameriški igralec Austin Butler (doma iz Anaheima v Kalifornji), ki ga ameriški kritiki najbolj hvalijo za njegovo upodobitev Elvisa Presleya. Sam je zapel pesmi, ko je igral mladega Elvisa, ob pesmih starejšega Elvisa pa so ustvarjalci uporabili pravi Elvisov vokal. Ta film je za vse Elvisove oboževalce, pa tudi druge filmofile, prav gotovo vreden dvakratnega ogleda.
Seveda pa je v ospredju filma ogromno glasbe kralja rokenrola, pa tudi druge, med njimi tudi nekaj sodobnih zvrsti, kot je npr. rap. V filmu pa se kot liki pojavijo številni liki iz zgodovine ameriške glasbe, kot so npr. Hank Snow, B. B. King, Little Richard, Mahalia Jackson, Rosetta Tharpe, Fats Domino, Big Mama Thornton in drugi. Luhrmann je skupaj z založbo 24. junija izdal še album z glasbo iz filma (soundtrack).