Na Jeruzalemu je pred kratkim odprl vrata resort Sibon. Gre za prenovljeno nekdanje gostišče Brenholc, ki je z novimi lastniki dobilo tudi novo vizijo. »Smernice niso več v klasični gostinski ponudbi, ampak v prenočitvah. Koronavirus je na področju gostinstva in turizma pustil sledi, mi pa v množici ljudi več nismo videli vizije. Rekli smo si, da moramo iti v drugo smer ali pa propademo. Tako smo se odločili za manj je več in se držimo smernic butičnega turizma,« je dejal vodja resorta Zoran Ristič.
Ponujajo prenočitve, oddih in kulinarično postrežbo, jeseni pa bodo na približno 250 kvadratnih metrih odprli še sprostitveni center. Težijo k temu, da bodo imeli gostje storitve na voljo vsaj deset mesecev na leto. »Deset mesecev bomo intenzivno delali, nato si bomo vzeli mesec dni časa za počitek, predvidoma januarja, nato pa se lotili priprave na novo sezono.«
Ne k prestižu, ampak k udobju
Preberite še
Odpri v novem zavihkuNa razgovoru so jo spraševali o družini, zagovornik ugotovil diskriminacijo
Prepovedano je zahtevati podatke o družinskem oziroma zakonskem stanu, nosečnosti, načrtovanju družine.
V Sibonu sprejemajo dnevne goste in turiste, ki lahko pri njih prenočijo. Za prve, ki se lahko ustavijo na dobri kapljici ali vrhunski kulinariki, sta na voljo zunanja terasa ob vhodu ter osrednji del objekta. Ko vstopijo v notranjost, v oči hitro pade recepcija, za katero uporabljajo dvesto let staro stiskalnico. »Obudili smo retro videz, vse skupaj malo nadgradili z novo keramiko in ustvarili tak čist pridih. Uporabili smo tudi belo barvo, ki daje zračnost. V pritličju je še nova kuhinja, na voljo pa je tudi na novo opremljena vinska restavracija v retro videzu s starim masivnim lesom. V njej je tudi krušna peč, kjer lahko za goste spečemo kruh ali kaj drugega,« opisuje Ristič.
V zgornjem nadstropju, do katerega se sprehodite po restavriranih stopnicah, obenem pa lahko opazujete starine, najprej vstopite v vinski salon. Tam se lahko gostje udobno namestijo in diskretno poklepetajo, obenem pa sproščeno uživajo ob kozarčku rujnega. Urejena je tudi konferenčna soba za približno 24 oseb, z velikimi panoramskimi okni, da v prostor pride čim več dnevne svetlobe.
Za prenočevanje je na voljo več različnih tipov sob. Prvi tip so klasične dvoposteljne sobe. »Tudi v teh so panoramska okna, saj smo težili k temu, da v sobe pride čim več naravne svetlobe. Smo le v naravi. Narediti je treba dober vtis in gost mora zjutraj, ko odgrne zavese, takoj začutiti energijo Jeruzalema in vedeti, zakaj je tukaj. Torej neomejen razgled in pogled na bazen.«
Drug tip sob so nekoliko bolj raztegnjene sobe, v katerih so kopalnica, postelja in poseben dnevni prostor. V družinskih sobah lahko biva več oseb in so ločene na dve nadstropji. Zadnji tip pa je panoramska soba, ki je okrog in okrog obdana s steklom in je po besedah Rističa nekako namenjena knjižnim moljem, ki se radi sprostijo ob dobri knjigi. V prenočitvenem objektu je 27 sob, na voljo pa maksimalno 62 ležišč.
»Pomembno nam je, da se stranke počutijo dobro, ne težimo k prestižu, ampak k udobju,« poudarja vodja. Za turiste je na voljo še ogrevan plavalni bazen, ob katerem so ležalniki, tako da se lahko sproščajo ob pogledu na zelene površine. Prav tako so jim za raziskovanje okolice na voljo električna kolesa.
Nekdanja Fürstova domačija
V nadstropju objekta so novi lastniki namensko pustili opazno tristo let staro steno. »Ta je duša objekta in predstavlja njegovo zgodovino. Pred tristo leti je bila to Fürstova domačija, oni so bili prvi lastniki in so v tej nepremičnini stiskali grozdje za vse kmete v okolici. To je močna zgodba in smo jo želeli v objektu ohraniti in predstaviti,« je dejal Ristič, ki ni le vodja resorta, ampak tudi kuhinje. »Stranke želimo kulinarično zadovoljiti in kuhamo na nivoju dveh kuharskih kap.«
Čez leto ali dve želijo biti kulinarično priznani in si tudi želijo ocene v znanem kulinaričnem vodniku. Sicer pri pripravi jedi stremijo k lokalnemu, sezonskemu, svežemu, pestremu in nič zamrznjenemu. Turistom ponujajo zajtrk in večerjo, ob večhodnem meniju pa lahko uživajo tudi dnevni gostje. Zanimanje za novo turistično točko že zaznavajo tako pri domačih kot tujih gostih, povpraševanja pa je za zdaj največ po eni prenočitvi ali dveh.
»Če sem iskren, smo se nekoliko bali odziva lokalne publike, ker je bilo to prej prepoznavno gostišče, mi pa smo šli v drugo smer. Po eni strani smo zato, ker ne sprejemamo več večjih praznovanj, dobili nekaj kritik, po drugi strani pa dobivamo zahvale. Tu je ogromno ljudi poslovnega kova, ljudi, ki spremljajo kulinariko, in ti se nam zahvaljujejo za prisotnost v tej regiji. V občini imajo sedaj novo zgodbo, na katero so lahko ponosni in lahko sem pripeljejo svoje poslovne partnerje,« še pove Zoran Ristič in doda, da jim je v interesu kakovost, ne kvantiteta. »Kolikor je bilo v začetku malo negativnega vtisa, toliko imamo zdaj pozitivnih pohval in se je izravnalo.«
V resortu so doslej zaposlili deset oseb, dodatno iščejo kader za delo v kuhinji, pred odprtjem sprostitvenega centra pa bodo še zaposlovali.