Pri britanskem Guardianu so izpostavili pet trendov, ki bodo zaznamovala letošnje počitnice in potovanja. Zdrave počitnice postanejo norma.Napovedujejo, da smo vstopili v obdobje zdravih počitnic, na katerih želijo biti mladi turisti dovolj trezni, da bodo naredili selfie, ki jim ga bodo drugi zavidali. Popivanje in zabava tako naj ne bi bila več glavna namena določenih turistov. Prišlo bo tudi po vzpona turizma dobrega počutja, popularni bodo postali hoteli, ki ponujajo telovadnice, jogo, pomemben pa bo tudi izgled. Tako imenovani "wellness turizem" je po vsem svetu vreden več kot 600 milijard dolarjev in raste dvakrat hitreje kot turizem, ki smo ga poznali. Ta pa se ne osredotoča zgolj na določeno populacijo, ampak je namenjen vsem starostnim generacijam.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuDobro vino je še vedno cenjeno, ocenjujejo v Vinogradništvu Kolarič
Družina Kolarič je prve trte zasadila daljnega leta 1946. Na sedmih hektarjih vinogradov pridelujejo dvanajst sort, posebej ponosni so na svojo penino.
Uporaba plastike za enkratno uporabo naj bi postala tako nezaželjena kot kajenje. V minulem letu se je tudi turistična industrija pridružila splošnemu stališču proti plastiki za enkratno uporabo. Nekateri hoteli in organizatorji potovanj so tako že napovedali, da bodo prepovedali plastične slamice, odstranili plastiko za enkratno uporabo, spet drugi pa uvedli potovanja, ki turiste aktivno vključujejo v čiščenje plaž. Ta trend se bo nadaljeval tudi letos. Prepoved plastike za enkratno uporabo denimo velja že na Arubi in Grenadi, na Galapagosu in v Santa Monici.
Znova bodo razmišljali o uporabi sončne kreme. Kljub temu, da jih večina uporablja za zaščito pred UV žarki, pa najnovejše raziskave kažejo, da določene sestavine (kot oksibenzon in oktinoksat) ob stiku z vodo postanejo škodljive za ljudi in naravo. Vplivale naj bi na uničevanje koralnih grebenov. Na Havajih so tako sprejeli zakon, ki bo od leta 2021 prepovedoval prodajo in distribucijo izdelkov, ki vsebujejo te kemikalije. Najdlje pa je šel pacifiški otok Palau, ki bo od leta 2020 prepovedoval nakup, prodajo, uvoz ali proizvodnjo izdelkov za zaščito pred soncem in nego kože, v katerih je nekaj takih sestavin.
Družbeno omrežje Instagram je spremenilo potovanja, 61 odstotkov mladih turistov si želi deliti počitniške izkušnje s svojimi sledilci, tega pa se zavedajo tudi turistični ponudniki. Tako nekaterim popularnim "instagramovcem" plačujejo, da na svojih profilih objavijo fotografije z njihovega letovišča. Nekatere destinacija ali hoteli so si tako že nadeli nazive, da so najbolj "instagramski". Ker pa se je zaradi tega trenda na določene destinacije pričelo zgrinjati dosti več turistov, ki so za lepo fotografijo pripravljeni tudi tvegati svoje življenje, so določeni že pričeli omejevati Instagram. Popularne naj bi tako postale destinacije, ki ponujajo digitalno detoksikacijo.
Obraz bo postal vaš potni list, pa pravi zadnji trend. Bližali naj bi se času, ko bodo potne liste nadomestile tehnologije za prepoznavanje obraza. Na letališču Heathrow namreč za poletne mesece načrtujejo pričetek uporabe teh tehnologij, ki naj bi skrajšale čas, ki ga preživimo na letališču, kar za tretjino. Take načine prepoznavanja naj bi svet pozdravil tudi zaradi naraščajočega števila potnikov, ki se odpravljajo na mednarodna potovanja. Nasprotno so pa strokovnjaki ob tem že izrazili pomisleke glede varstva osebnih podatkov.