Kot je povedala direktorica Zavoda za upravljanje kulturne dediščine Grad, Danijela Krpič, je v letu 2020 Vulkanijo obiskalo okrog 24.000 obiskovalcev, medtem ko so jih leto prej našteli 36.000, torej približno tretjino manj. Čeprav je vsebina Doživljajskega parka Vulkanija namenjena širšemu krogu obiskovalcev, jih je vsako leto obiskalo veliko šolskih skupin. Zaradi zaprtja prav v obdobju ekskurzij ob koncu šolskega leta je bilo lani šolskih skupin 70 odstotkov manj. Se je pa nekoliko povečal obisk upokojencev. Največ so sicer lani prodali družinskih vstopnic. Med obiskovalci je zelo priljubljena skupna vstopnica za ogled Vulkanije in gradu Grad. Možna pa je tudi vožnja z vlakom Oli, ki obiskovalce zapelje po pet kilometrov dolgi poti po vulkanski pokrajini in se ustavi v kamnolomu bazaltnega tufa.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Letos nameravajo v Vulkaniji dokončati lani začete projekte, med drugim izdajo knjige o krtku Oliju, naj bi luč sveta ugledala v pomladnih mesecih. Prav tako želijo še letos izdati Olijevo namizno igro. Urediti nameravajo tudi okolico Vulkanije in jo obogatiti z otroškimi igrali, trg pred doživljajskim parkom pa popestriti z izobraževalnimi in virtualnimi vsebinami. V načrtu je tudi obogatitev kamnoloma z dodatnimi virtualnimi vsebinami.