V organizaciji Gospodarske zbornice Slovenije je potekala spletna konferenca »Vrh slovenskega gospodarstva«, ki se je zaključila z razglasitvijo dražbe bele majice letošnjega zmagovalca Dirke po Franciji« Tadeja Pogačarja. Murexin d. o .o., ki se je lani preimenoval iz podjetja Kema d .o . o, pod svojo streho sedaj združuje dve blagovni znamki – Kema in Murexin. Podjetje v okviru svojih zmožnosti že vrsto let vlaga v šport kot v obliko korporativnega komuniciranja in družbene odgovornosti.
V zadnjem obdobju je kolesarski šport v Sloveniji v velikem razcvetu, uspehi, ki jih pišejo Primož Roglič, Tadej Pogačar, pa tudi drugi slovenski kolesarji, so že danes zgodovinski dosežki, ki jih bomo pomnili za vedno. Z velikim zanimanjem in vnemo smo letos opazovali boje na najslovitejši kolesarski dirki na svetu in se veselili uspehov slovenskih športnikov. Zato so se v podjetju Murexin z zanimanjem pridružili spletni dražbi Gospodarske zbornice Slovenije in se potegovali za nagrado izjemne simbolne vrednosti. Dražba se je ustavila pri višini 6.000 €, veseli pa jih, da je nakup bele majice – majice za najboljšega mladega kolesarja - simbolna
zahvala za finančno podporo, ki bo namenjena za treninge in razvoj mladih kolesarjev Tadejevega matičnega kluba Rog. V podjetju verjamejo, da se bo to odrazilo tudi v uspešnih novih rodovih slovenskih kolesarjev. Belo majico bodo uokvirili in jo postavili na ogled v svojo trgovino »Gradbeni center« v Puconcih, Tadeja Pogačarja pa bodo v letu 2021 gostili tudi na sedežu podjetja. "Veseli smo, da tudi Tadej na nek način gradi svojo šampionsko kariero skupaj z nami," so še sporočili iz podjetja.