Na letošnji poslovni konferenci NŠ Mure je predsednik kluba Robert Kuzmič predstavil nekatere glavne dosežke kluba, med njimi je tudi rekorden prestop Tia Cipota v italijansko Spezio, pripojitev ŽNK Nona Pomurje Beltinci, ureditev novih klubskih prostorov in trgovine ter bara. Med vidnejše dosežke spada tudi dvoja krona Murašic v minuli sezoni.
Predstavili so tudi nove drese.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Kakšni so cilji? V članski konkurenci je cilj uvrstitev v evropska tekmovanja, pri članicah osvojitev državnega in pokalnega naslova ter uvrstitev v drugi krog kvalifikacij za Ligo prvakinj. Tudi letos si je klub zadal cilj, da proda dva do tri nogometaše, obenem pa dva do tri nogometaše iz mlajših selekcij priključi k članski ekipi. Med glavne izzive v letošnji sezoni zagotovo spada izgraditev loka med glavno in severno tribuno, zagotovitev dodatnih igrišč za trening in priprava dokumentacije za začetek postopka iskanja strateškega partnerja.
Ob koncu poslovne konference so bile tudi podpisane zlate pogodbe s sponzorji NŠ Mura in ŽNK Mura Nona. Zlati sponzorji članske ekipe, ki so podpisali pogodbe, so Generali, Pomgrad, GMT in Avto Rajh. Generalni sponzor ženske ekipe ostaja Picerija Nona, zlati sponzorji v letošnji sezoni pa bodo še Avto Rajh, Apolis, Sato in Keune.
Kuzmiča veseli, da klubu že vrsto let ob strani stojijo tudi lokalni sponzorji, kot je tudi Vestnik. "Čeprav se gospodarska situacija ohlaja, se zahvaljujem vsem sponzorjem, ki so obnovili sponzorske pogodbe s klubom. Veseli me, da je bila večina takih, obenem pa zahvala tudi tistim, ki so se nam pridružili pri podpori in sponzoriranju ženske ekipe ŽNK Mura Nona," je povedal.
Poudaril je še, da so za napredek kluba nujne dodatna igrišča za trening. Dodal je, da iščejo možnosti, da bi jim to uspelo.