vestnik

Posebno priznanje za akcijo Mi smo Mura

Vestnik, 11. 12. 2020
NŠ Mura
NŠ Mura je prejemnica posebnega priznanja za najboljšo družbeno odgovorno akcijo Mi smo Mura.
Šport

Agencija SPORTO je razglasila najboljše akcije na področju sponzorstva in marketinga v športu v letu 2020. Med nagrajenci se je znašla tudi Nogometna šola Mura.

NŠ Mura je prejemnica posebnega priznanja za najboljšo družbeno odgovorno akcijo Mi smo Mura. 

Komisijo so sestavljali Jure Doler (direktor in lastnik Engagency), Luka Maselj (vodja marketinga B2C Continental Adria), Uroš Svenšek (Agencija 101) in Marko Cirman (Radio Val 202). 

Sporto_Award_NSMura
Posnetek zaslona
NŠ Mura je za akcijo Mi smo Mura prejela nagrado.

V prvem valu epidemije, ko so bile tekme odigrane pred praznimi stadioni, je NŠ Mura organizirala akcijo "Mi smo Mura", s katero je pred polfinalnim in finalnim obračunom Pokala Slovenije svoje navijače pozivala k nakupu virtualnih vstopnic in k ogledu tekem v petdesetih lokalih in gostilnah. Aktiviranih je bilo sicer 56 prodajnih točk v lokalih po Pomurju, kjer so navijači lahko kupili posebne spominske zbirateljske vstopnice z motivi in podpisi vseh igralcev, članov strokovnega osebja ter navijaške skupine Black Gringos. 

Za tekmo proti ekipi Tabor Sežana, ki je bila odigrana 13. junija 2020, je bilo tako prodanih več kot 10 tisoč vstopnic, tekma brez prisotnosti gledalcev pa se je zapisala v zgodovino kot tekma črno-belih, za katero je bilo prodano največ vstopnic v zgodovini kluba, prav tako je to rekord, ki ga ni presegel še noben prvoligaški klub v Sloveniji. 

zbirateljske-vstopnice, nš-mura
NŠ Mura
NŠ Mura je prejemnica posebnega priznanja za najboljšo družbeno odgovorno akcijo Mi smo Mura.

Kot so zapisali pri Agenciji Sporto, je kampanja mobilizirala navijaško skupnost in spodbudila varno zbiranje navijačev po lokalih v vseh regiji, ki so bili tudi sicer zaradi epidemije koronavirusne bolezni prizadeti. Lokali, v katerih so se zbirali navijači, predstavljajo okolje, ki je pomembno za gradnjo navijaške skupnosti. S projektom "Mi smo Mura" je Nogometna šola Mura spodbudila navijaško pripadnost, to pa je pozitivno vplivalo na epidemijo covid-19 v lokalnem okolju z vidika družbene odgovornosti, so še zapisali v obrazložitvi. 

kupi-karto, mura, küpi-karto
Aleš Cipot
NŠ Mura je prejemnica posebnega priznanja za najboljšo družbeno odgovorno akcijo Mi smo Mura.

SPORTO priznanja podeljujejo športnim organizacijam in posameznikom v športnih organizacijah za aktivnosti na področju upravljanja z družbenimi omrežji ter za izvedbo družbeno odgovornih projektov, ki jih na slovenskem trgu prepozna in izbere posebna žirija. 

sporto nš-mura priznanje mi-smo-mura