Saj poznate rek Če se sam ne boš spoštoval, te tudi drugi ne bodo. In niti kančka dvoma ni, da je v njem veliko resnice. Ogromno! Včasih ali (pre)pogosto pozabimo nanj. Žal, a tako pač je, to velja tudi za športne kolektive. Za klube. Največkrat takrat, ko hočejo biti všečni, ko hočejo ugajati, ko hočejo privabiti množice. V to kategorijo spada tudi OK Panvita Pomgrad, ki ga danes v Kokkoli čaka povratna tekma 1. kroga evropskega izziva. V prekmurski prestolnici so Finci položili orožje, gostitelji so Tiikerit ugnali s 3 : 2 in ohranili upanje na uvrstitev v nadaljnje tekmovanje. Sobočani, ki so na mednarodnem prizorišču znova zaigrali po sedmih letih čakanja, so uprizorili srhljivko. Po zaostanku z 2 : 0 v nizih so vstali od mrtvih ter poskrbeli za preobrat in navdušenje okrog 500 gledalcev. Tribune v dvorani Osnovne šole I so bile skoraj nabito polne, kulisa je bila zares nadvse prijetna, zgodba je bila popolna.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Spektakel je bil vreden ogleda, a hkrati je neizpodbitno, da je bil vreden več kot štiri evre. Da, toliko je bilo treba odšteti za vstopnico. Tako malo. V času vsesplošne draginje, ko varčujemo na vseh koncih in krajih, je bržčas bogokletno zapisati, da premalo, ampak taka je resnica. Želja vodilnih mož, da bi na tak način napolnili dvorano, je razumljiva, vendar se je po drugi strani težko znebiti občutka, da je takšen vzgib napačen. Gre za podcenjevanje samega sebe, podcenjevanje lastnega produkta, podcenjevanje prireditve, podcenjevanje tekmovanja. Vstopnica na nogometni tekmi v pomurski ligi stane pet evrov, drugoligaški derbi med Beltinci in Nafto ste si lahko ogledali za dva evra več ...
Hej, Dejan Fujs in njegovi varovanci pa so se predstavili na evropski sceni! Opravljajo odlično delo, zaslužijo si vse čestitke, tako kot vsi drugi v Panviti Pomgrad, začetek sezone je temu primeren in (tudi) zato ni prav, da bi se 'prodajali' pod ceno. Niti v dobri veri ne. Če vam ponujajo avtomobil za 'smešno' malo denarja, začnete močno dvomiti o njegovi brezhibnosti, pa naj skuša biti prodajalec še tako prepričljiv, da je z njim vse v najlepšem redu ... Za privabljanje ljudi v dvorano bi bilo treba uporabiti drugačne prijeme. Na več ravneh. Da, takšna pot je po navadi težja, a dolgoročno bi morala doseči namen. Ali če hočete, izobraziti publiko. Do te mere, da je za evro ali dva dražja vstopnica ne bo odvrnila od obiska dvorane.