© 2025 Podjetje za informiranje d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

DOŠ Prosenjakovci primer dobre prakse v evropski raziskavi Eurofund


Uredništvo
12. 12. 2025, 16.23
Posodobljeno
13. 12. 2025 · 12:58
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Dvojezična osnovna šola Prosenjakovci vključena v raziskavo, ki v okviru projekta Monitoring regionalnih razlik – politike in analizapreučuje primere dobrih praks.

doš-prosenjakovci, prosenjakovci
Maja Hajdinjak
Dvojezična osnovna šola Prosenjakovci deluje v modelu dvojezičnega izobraževanja, ki ga kot razvojno prednost že desetletja podpira tudi Občina Moravske Toplice.

Eurofound pri pripravi študij primerov ne izvaja klasičnih anket, temveč podatke zbira s poglobljenimi intervjuji ključnih lokalnih deležnikov.

V tem okviru je v raziskavi sodelovala ravnateljica Dvojezične Osnovne šole (DOŠ) Prosenjakovci Gyöngyika Kranjec, intervju pa je izvedla raziskovalka Simona Scavallini iz družbe Progress Consulting.

obcina-moravske-toplice, dos-prosenjakovci
Občina Moravske Toplice
Ravnateljica Dvojezične osnovne šole Prosenjakovci Gyöngyika Kranjec med poglobljenim intervjujem za raziskavo Eurofound.

V raziskavo je bila vključena tudi Občina Moravske Toplice, ki je ena od ustanoviteljic DOŠ Prosenjakovci. Prispevek občine je bil osredotočen na razvojni vidik dvojezičnega izobraževanja, vlogo lokalne skupnosti ter povezovanje izobraževanja z regionalnim razvojem. Poseben poudarek je bil namenjen tudi financiranju šole ter razmerju med državnimi in občinskimi pristojnostmi.

obcina-moravske-toplice, dos-prosenjakovci
Občina Moravske Toplice
Podžupan Občine Moravske Toplice Sašo Koca v intervjuju v okviru raziskave Eurofound.


V okviru raziskave je bil opravljen tudi intervju s podžupanom Sašom Koco, ki je poudaril pomen dvojezične šole za kakovost bivanja v obmejnem prostoru.

Preberite še

Po njegovih besedah je Dvojezična osnovna šola Prosenjakovci skozi leta prerasla v primer dobre prakse čezmejnega sodelovanja, saj v šolo vstopajo tudi učenci iz Madžarske, kar prispeva k stabilnosti oddelkov, večji medkulturnosti in dodatnim izobraževalnim vsebinam. Takšen model po njegovi oceni pomembno vpliva tudi na odločitve družin, da ostajajo ali se priseljujejo v obmejne kraje.

Rezultati raziskave bodo vključeni v poročilo Eurofound, ki služi kot podlaga za oblikovanje evropskih politik na področju regionalnega razvoja in javnih storitev.

E-novice

Prijavite se na e-novice in bodite vedno na tekočem z novicami, dogodki in zgodbami iz vašega okolja.

Hvala za prijavo!

Na vaš e-naslov smo poslali sporočilo s potrditveno povezavo.


© 2025 Podjetje za informiranje d.o.o.

Vse pravice pridržane.