DOŠ Prosenjakovci primer dobre prakse v evropski raziskavi Eurofund
Dvojezična osnovna šola Prosenjakovci vključena v raziskavo, ki v okviru projekta Monitoring regionalnih razlik – politike in analizapreučuje primere dobrih praks.
Eurofound pri pripravi študij primerov ne izvaja klasičnih anket, temveč podatke zbira s poglobljenimi intervjuji ključnih lokalnih deležnikov.
V tem okviru je v raziskavi sodelovala ravnateljica Dvojezične Osnovne šole (DOŠ) Prosenjakovci Gyöngyika Kranjec, intervju pa je izvedla raziskovalka Simona Scavallini iz družbe Progress Consulting.
V raziskavo je bila vključena tudi Občina Moravske Toplice, ki je ena od ustanoviteljic DOŠ Prosenjakovci. Prispevek občine je bil osredotočen na razvojni vidik dvojezičnega izobraževanja, vlogo lokalne skupnosti ter povezovanje izobraževanja z regionalnim razvojem. Poseben poudarek je bil namenjen tudi financiranju šole ter razmerju med državnimi in občinskimi pristojnostmi.
V okviru raziskave je bil opravljen tudi intervju s podžupanom Sašom Koco, ki je poudaril pomen dvojezične šole za kakovost bivanja v obmejnem prostoru.
Po njegovih besedah je Dvojezična osnovna šola Prosenjakovci skozi leta prerasla v primer dobre prakse čezmejnega sodelovanja, saj v šolo vstopajo tudi učenci iz Madžarske, kar prispeva k stabilnosti oddelkov, večji medkulturnosti in dodatnim izobraževalnim vsebinam. Takšen model po njegovi oceni pomembno vpliva tudi na odločitve družin, da ostajajo ali se priseljujejo v obmejne kraje.
Rezultati raziskave bodo vključeni v poročilo Eurofound, ki služi kot podlaga za oblikovanje evropskih politik na področju regionalnega razvoja in javnih storitev.
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se