Vestnik
© 2025 Podjetje za informiranje d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

S tribune: Pehanje za kliki prinaša čedalje več nekakovostnih medijskih vsebin


Damjana Nemeš
12. 4. 2025, 20.15
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Menda ja ni tako težko ločiti zrnje od plevela?

fac76f97b118c6853f6681977182fd2a.jpeg
Sašo Bizjak
Dejstvo je, da je zaradi pehanja za kliki čedalje več nekakovostnih medijskih vsebin, ki mečejo slabo luč na vse novinarje.

S sodelavci novinarji smo se pred dnevi v Ljubljani udeležili izobraževanja, namenjenega vsebinskemu in uredniškemu področju našega dela. Kot smo slišali, so za dobro obiskanost in kredibilnost (spletnih) medijev pomembne prave vsebine, ob tem smo le sinhrono pokimali in se zadovoljno nasmehnili, saj takšne vsebine tudi pripravljamo. Ker se žal tudi novinarsko delo čedalje bolj vrti okrog številk in dosega pri bralcih, so ažurne, aktualne, preverjene, predvsem pa kakovostne novice tisto, kar prispeva k uspehu. To pomeni, da so za zadovoljitev vseh bralcev in boljši doseg pomembne specifične vsebine iz različnih sfer življenja, med drugim politike, gospodarstva, kulture, estrade, mladih, upokojencev, zdravja in športa.

Zadnjemu namenjamo v našem mediju res veliko prostora, tako v časopisu kot na spletni strani, pri čemer spremljamo res raznolike športne vsebine in do naših bralcev prinašamo rezultate iz domala vseh športnih panog, s katerimi se športniki iz naše regije ukvarjajo. Velikokrat se tudi na račun športnih vsebin nabere mnogo klikov na strani, saj smo Slovenci športen narod, pri tem Pomurci ne zaostajamo in zato radi prebiramo tovrstne novice. Seveda je pri tem odvisno, kako so servirane.



Naj se znova navežem na zgoraj omenjeno izobraževanje. Večkrat je bilo poudarjeno, kako velika razlika je med »klikabilnimi« oziroma – če želite – privlačnimi članki s kakovostno vsebino ter tako imenovanimi »clickbait« članki ali članki, ki so le vaba za klike in so mimo kakovostne vsebine le bežali. Nedavno se je na enem od družbenih omrežij kolega novinar razhudil zaradi poteze drugega novinarja, ki se je, kot je zapisal, »sprdal« iz njegove spletne vesti in pripravil članek, s katerim je želel pridobiti le klike za njihov medij. Z zapisom kolega, ki ga je takšno početje zmotilo, se seveda v popolnosti strinjam.

Dejstvo je, da je zaradi pehanja za kliki čedalje več nekakovostnih medijskih vsebin, ki mečejo slabo luč na vse novinarje. Tudi na tiste, ki smo dnevno na terenu, ki preverjamo informacije, ki pripravljamo kakovostne vsebine, pa nas potem »povozijo« takšne vabe. Menda ja ni tako težko ločiti zrnje od plevela?

© 2025 Podjetje za informiranje d.o.o.

Vse pravice pridržane.