Gre za projekt direkcije za infrastrukturo, ki je na javnem razpisu za gradnjo premostitvenega objekta izbrala gradbeno podjetje Pomgrad. Vrednost projekta, ki vključuje tudi rušenje starega in gradnjo novega mostu, znaša nekaj čez 1,35 milijona evrov.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Delavci Pomgrada so pripravili temelje za nadomestni most, dovoz in drugo potrebno, pripadniki Slovenske vojske pa so v uporabo začasno posodili nadomestni most. Ta omogoča izmenični enosmerni promet, ki je urejen s semaforji. »Verjetno bo prihajalo do določenih zastojev, sploh ko bodo ljudje odhajali v službe in iz njih, ampak prehudo verjetno ne bo,« pravi župan Občine Razkrižje Stanko Ivanušič. Dodaja še, da če bi obvoz urejali po občinskih cestah, bi se tam preveč povečal promet in tudi pot bi se preveč podaljšala. Gradnja novega mostu je po njegovem mnenju nujna. »Most, ki bo porušen, iz zgornje strani izgleda dobro, pod njim pa se vidi, da je glavni nosilec v zraku, saj se je Ščavnica z regulacijami poglabljala, podtalnica in korito pa sta se znižala,« je laično ocenil.
Gradnja novega mostu se bo predvidoma zaključila aprila prihodnje leto. Ivanušič nam je povedal še, da si prizadeva, da bi začasni most po izgraditvi novega ohranili za kolesarsko povezavo med Razkrižjem in Ljutomerom. Železno konstrukcijo, če jo bo vojska odstranila, se namreč lahko nadomesti z drugo, pretežni del pomožnega mosta pa bi lahko ostal. Župan upa, da v tej smeri razmišlja tudi nosilka projekta.