Fotografije in avtorja sta predstavila direktor Galerije-Muzeja Lendava Dubravko Baumgartner in predsednik Fotografskega društva Pannonia Davor Dolenčić, ki sta poudarila, da Stojan Kerbler ni le priznani fotograf, ampak tudi velik poznavalec umetniške fotografije in fotografije sploh, ki z veseljem sodeluje tudi s fotografskimi društvi in svoje znanje prenaša na mlajše rodove. O svojih fotografijah je govoril tudi avtor, za katerim je že več kot šest desetletij fotografske ustvarjalnosti.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(S tribune) Norvežani so krivci za navijaško evforijo
Še sporočilo za NZS: Čeprav so Stožice razprodane, še vedno ne dihajo kot Bežigrad ali mariborski Ljudski vrt.
Stojan Kerbler, ki živi v Ptuju in na Ptujski gori, je brez dvoma osrednja osebnost slovenske fotografije. Obsežen in impresiven seznam njegovih samostojnih in skupinskih razstav, sprva v Jugoslaviji, kasneje v Sloveniji in po svetu, ter seznam pomembnih priznanj in nagrad, nazorno priča o tem. Številna mentorstva mlajšim fotografom in sodelovanje z umetnostnozgodovinsko stroko, ob poskusih zgodovinjenja in vrednotenja slovenske fotografije, pa priča o vsestranskosti in vseživljenjski vpetosti in odgovornosti ter predanosti fotografskemu mediju, je v uvodnih besedah h katalogu, ki je izšel ob razstavi, zapisal fotograf Boris Gaberščik.
Ko je v šestdesetih letih prejšnjega stoletja pričel odstirati zastor nad pozabljenimi in na rob zavedanja odrinjenimi Halozami in Haložani, vsekakor ni želel moralizirati, ustvarjati socialnih podob, niti obsojati in vzbujati slabe vesti opazovalcem, ampak skromno omogočiti pogled in vpogled. Njegov širokokotni objektiv je tiho in ljubeče božal obličja tamkajšnjih ljudi. Ni iskal in beležil velikih dejanj in pretresov. Stojan Kerbler ni nikoli pokušal estetizirati, vendar njegove fotografske podobe same vzpostavijo univerzalno, celo eksistencialno estetiko.