Prva delavnica za člane Turistične zveze Lendava vabi in ostale ponudnike se je odvila v sredo, 17. februarja 2021, preko zooma na temo Postkoronski trendi v turizmu. Delavnico je izvajala marketinška agencija April 8, ki že 15 let uspešno deluje na področju marketinga destinacij. Njihovi najbolj odmevni marketinški kampanji sta vsekakor Nazaj v Portorož ter Super babi v Rogaški Slatini. V tokratni virtualni delavnici se je 16 turističnih ponudnikov iz Lendave seznanilo z aktualnimi trendi na področju turizma v Sloveniji ter svetu. Skozi praktično delavnico so iskali inovativne rešitve privabljanja gostov na destinacijo ter ustvarjanja turističnega produkta po meri, glede na potrebe in želje gostov.
Kot so sporočili s Turistične zveze Lendava vabi, bo v nadaljevanju sledilo še nekaj delavnic za njihove člane in ostale zainteresirane s poudarkom na ponudnikih lokalnih produktov ter gostinskih ponudnikih, ki jih je koronakriza najbolj prizadela. Prav tako bo kmalu sledilo aktivno vključevanje ponudnikov v projekt Okusi Lendave, v sklopu katerega bodo deležni vseh marketinških vsebin, ki jih na turistični zvezi pripravljajo za njih. "S projektom Okusi Lendave želimo biti v podporo našim članom pri ponovnem zagonu njihove dejavnosti, saj verjamemo, da nas v letu 2021 čaka uspešna turistična sezona. S projektom jim bomo zagotovili celovito promocijo pod eno blagovno znamko, do gostov pa bomo dostopali tako preko spleta kot tudi direktno na destinaciji pri sodelujočih ponudnikih, predvsem pa na stolpu Vinarium Lendava, kjer bodo naši sodelavci v direktnem stiku z gosti. V sklopu projekta imamo zastavljene tudi dolgoročne cilje in verjamemo, da jih bomo v korist naših ponudnikov tudi dosegli," so še dodali.