Končala se je četrta izvedba projekta Kreakcija – družbeno odgovorna in kreativna akcija, ki ga pripravlja Policijska uprava Maribor z Inštitutom za medijske komunikacije na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru in v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi. V okviru projekta so morali študenti pripraviti komunikacijske projekte, s katerimi so se posvetili enemu od perečih področij, povezanih z mladimi in varnostjo, kot so prometna varnost, zaščitni ukrepi pred vlomilci, vrstniško nasilje, boj proti korupciji in interes za delo mladih v policiji.
Komisija, ki so jo sestavljali medijski in komunikacijski strokovnjaki, je med petnajstimi sodelujočimi komunikacijskimi kampanjami izbrala tri najboljše. Pri tem so preverjali vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, geslo, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene videoposnetke in grafične elemente. Še posebej so bili pozorni na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in geslo, kreativni pristop, opredeljeni problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
Med nagrajenci so bili tudi pomurski študenti. Prvo mesto je zasedel projekt Življenje ni igra avtorjev Kristine Žižek in Jureta Šadla iz Pomurja ter Svena Pušnika, na drugem mestu je pristal projekt Naj ostane samo nočna mora avtorjev Anastasije Josifovske, Katarine Mudrić in Kirila Krstevskega, tretje pa Modri heroji Zale Meklav in Pomurke Maše Škrbić.
Avtorji najboljših projektov se bodo udeležili slovenske konference za odnose z javnostmi, kjer bodo imeli priložnost še bolje spoznati svet odnosov z javnostmi, zmagovalni projekti pa bodo predvajani tudi na mestnih avtobusih Marproma v Mariboru.