Poudarili so, da je pogoj za preživetje sedanje in prihajajočih generacij trajnostno sobivanje, pri usposabljanju mladih generacij za uresničevanje ciljev trajnostnega razvoja in ustvarjanje boljšega sveta prihodnosti pa imata ključno vlogo vzgoja in izobraževanje. Okoli sto udeležencev strokovne konference je zato iskalo inovativne pedagoške pristope za udejanjanje ciljev trajnostnega razvoja.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuZbornica ob prodaji Panvite zaskrbljena nad usodo državnih kmetijskih zemljišč
V Kmetijsko gozdarski zbornici opozarjajo na morebitne negativne posledice prodaje skupine Panvita hrvaški storitveni družbi Mplus. Kot je v izjavi za medije opozoril njen predsednik Roman Žveglič, bodo novi lastniki, ki imajo svoje načrte, s tem tudi avtomatsko pridobili zakupne pogodbe za več kot 3000 hektarjev državnih kmetijskih zemljišč.
Prisotne so nagovorili ravnatelj Stanko Čerpnjak, županja Občine Črenšovci Vera Markoja in predstojnica soboške območne enote Zavoda Republike Slovenije za šolstvo Darja Farič Klemenčič. Plenarni predavatelji so prvi dan konference spregovorili o večjezičnosti in večkulturnosti ter o formativnem spremljanju na poti trajnostnega razvoja. Naslednji dan je bil namenjen razmisleku o etiki v vzgoji in izobraževanju, o enakosti, učinkoviti komunikaciji in umetni inteligenci. "V skupinah so bili predstavljeni primeri dobre prakse za ozaveščanje učencev o podnebnih spremembah in uporabi čistih energij, razvijanje medgeneracijske odgovornosti, vrednot dostojanstva in pravičnosti za vse ljudi, prizadevanje za varno in vključujoče učno okolje,.... Program strokovne konference je bil obogaten z jezikovnimi in ustvarjalnimi delavnicami," so še sporočili s šole.
Na konferenci je sodelovalo 76 aktivnih udeležencev, prihajali so iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Makedonije, Irske, Madžarske, Bosne in Hercegovine, Nemčije in Belgije. Na šoli še pravijo, da prvi vtisi udeležencev strokovne konference potrjujejo pričakovanja, da so skozi predstavitve pridobili nova znanja in navdih za spodbujanje trajnostnega način mišljenja ter delovanja učencev.