V kulturni dvorani v Ljutomeru so gledališčniki Kulturnega društva (KD) 2020 iz Ljutomera spet stopili na oder in uprizorili komedijo v dveh dejanjih Hotel Opera, ki jo je po besedilu ameriškega pisatelja Kena Ludwiga režiral Viktor Hrvatin Meglič. Predstava, ki so jo že uspešno uprizorili tudi na Broadwayu, od sodelujočih poleg igralskega talenta zahteva tudi znanje petja opernih arij. Zgodba, ki je polna neverjetnih situacij, zapletov in interakcij različnih značajev, pa ne prinaša le humorja, temveč tudi veliko priložnosti za samoizpraševanje in namigov, kako izkoristiti priložnosti, ki se nam ponudijo.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuBine Pušenjak se je vrnil z zdravljenja v tujini, doma so jim pripravili sprejem
Bine Pušenjak je pri dveh letih in pol zbolel za tumorom osrednjega živčevja. Zadnjih šest tednov so z družino preživeli v Italiji na zdravljenju.
Dinamična zgodba se odvija v dveh prostorih Hotela Opera, kjer direktorica gledališča nestrpno pričakuje slavnega tenorista Tita Morellija, ki bo odpel vodilno vlogo Otella v Verdijevi operi. Pred predstavo je ravno dovolj časa, da se stvari zapletejo. Tita, ki pride s temperamentno in ljubosumno ženo, oboževalke kar obletavajo. Tudi direktoričina hči, ki vrti okoli prsta zaročenca Maxa, obožuje tenorista. Maxu bodoča tašča naroči, naj za gosta lepo poskrbi. To je priložnost, da Max pokaže svoj pevski talent, slavni pevec pa mu poleg lekcije petja položi na srce, kako pomembna pri nastopu sta samozavest in zaupanje vase. Po drugi strani mora Max razočaranega in obupanega tenorista, ki ga tik pred koncertom zapusti žena, tolažiti, tudi s kozarčkom rujnega. To pevca tako omami, da ga pred nastopom ne morejo zbuditi. Je Tito mrtev? Da bi rešil koncert, Max obleče Otellov kostum in stopi v Titove čevlje. Medtem ko na odru spelje z aplavzom, manj gladko teče pri ženskah in oboževalkah.
Režiser Viktor Hrvatin Meglič je povedal, da se je pri oblikovanju predstave obračal na estetiko klasičnega ameriškega filma. Ob tem se je vprašal, kaj je ljudem duhovito, kako požgečkati publiko in ji ponuditi globlji humor, kakršnega na gledaliških, še posebno ljubiteljskih odrih velikokrat pogrešamo. Poleg humorja komedija pokaže, da je v življenju včasih treba zbrati pogum in stopiti iz cone udobja. Zato predstava omogoča tudi prepoznavanje sebe in naših reakcij v nepričakovanih situacijah, ki se nam zdijo neverjetne. »Včasih se nam zdijo cilji nedostopni in se bojimo lastnih sanj in hrepenenj. Potem ne uvidimo, da nam težke situacije ponujajo možnosti osebne rasti in preobrazbe,« razmišlja režiser. Ravno v nepričakovanih situacijah lahko pokažemo tisto, kar nosimo v sebi. Nekaj podobnega se godi tudi glavnemu junaku Maxu, ki ujame priložnost in popolnoma spremeni svoje življenje.
V predstavi nastopajo direktorica opere Mila (Mira Rebernik Žižek), njena hčerka Maggie (Anja Pušenjak), ki je dekle Maxa (Bernard Rebernik), tenorist Tito Morelli (Jožef Pečnik), njegova žena Maria (Fani Zorec), sopranistka Diana (Danijela Kutnjak), predsednica sveta opere (Sonja Kolbl) in Titov oboževalec (Jožef Laba).
Predstavo so posvetili vsem Severjevim nagrajencem ljutomerskega gledališča, ki ima že 115-letno tradicijo. »V bogat gledališki mozaik, ki so ga soustvarjale mnoge gledališke skupine, želimo prispevati tudi mi, ki že nekaj let delujemo v gledališki šoli v Ljutomeru,« je povedala Mira Rebernik Žižek. V novoustanovljeni gledališki skupini KD 2020 so se jim pridružili tudi nekdanji aktivni gledališčniki in mladi nadarjeni ljubitelji odrskih desk. Za to predstavo so posebno pozornost namenili tudi kulisam in gledališkim kostumom. Zdaj pa si želijo, tako Rebernik Žižkova, da bi lahko s predstavo čim več gostovali po gledaliških odrih v Sloveniji.