Lastniki in zaposleni v poslovnih obratih v Slovenski ulici, ki jo soboška občina trenutno prenavlja, so županu Aleksandru Jevšku predstavili težave s poslovanjem, s katerimi se soočajo zaradi del v ulici.
Od občine želijo predvsem pomoč pri obveščanju ljudi o tem, da je središče mesta še vedno dostopno. Od začetka del se je namreč število obiskovalcev v Slovenski ulici po njihovih besedah drastično znižalo, kar se pozna v upadu prometa, zaradi česar se bojijo, da ne bodo preživeli do konca leta, ko naj bi z deli zaključili. Sami si namreč tovrstnega obveščanja ne morejo privoščiti, saj se zaradi nastalih razmer nekateri s težavo prebijajo iz meseca v mesec. Tako tudi želijo, da bi občina s tem seznanila občane in ljudi iz širšega okolja s pomočjo lokalnih medijev in s postavitvijo tabel izven mestnega središča, na katerih bi obveščali, da je to dostopno tudi v času prenove.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(V premislek) Pomembno je, kako živimo zdaj - ker za jutri nihče ne jamči
Kako je pravično, da nas trenutek slabosti, morda niti ne naš, stane vsega?
Jevšek je zbranim povedal, da se je občina projekta prenove mestnega središča lotila od spodaj navzgor in da so vsi imeli možnosti sodelovati pri pripravi projekta na delavnicah, ki jih je občina pred leti organizirala v ta namen. Povedal je še, da je občina javnost o teku projekta podrobno seznanjala z objavami v Soboških novinah. To podjetnikov ni prepričalo, županu so povedali, da marsikateri od njih ne prihaja iz Murske Sobote, temveč iz številnih drugih krajev v Pomurju, kjer niso mogli biti zadostno obveščeni. Prav tako stranke, ki obiskujejo njihove lokale.
Občina jim bo skušala pomagati z razpisom v skupni vrednosti 30 tisoč evrov, na katerega se bodo lahko prijavili, kar je po oceni nekaterih prisotnih podjetnikov premajhen znesek za vse, ki poslujejo v Slovenski ulici, saj imajo neprimerno večje izpade prihodkov. Pri tem direktorica mestne uprave Milena Vöröš izpostavlja, da bo to razpis za namen oživljanja mestnega središča in ne za krpanje lukenj iz poslovanja. Kot poudarja, ni pravne podlage za kakršne koli odškodnine, saj je občina po njenem mnenju storila vse, da bi bilo njihovo poslovanje nemoteno tudi v času prenove. Tudi s tem se podjetniki ne strinjajo, saj menijo, da bi lahko občina bistveno več naredila za obveščanje že pred začetkom projekta, saj je, kot je še bilo možno slišati, razpolaganje s pravimi informacijami bistvenega pomena za pravočasno sprejemanje odločitev pri poslovanju.
Več v prihodnjem Vestniku