V Veržeju so v sklopu triletnega interreg projekta Zeleno želimo, ki se je pravkar zaključuje, tako postavili paviljon sredi kampa Trio, nadgradili so ponudbo Eko muzeja v Rokodelskem centru in s promocijo so pridobili več obiskovalcev na verženski Miholov sejem. Eden pomembnejših rezultatov projekta, ki ga bodo lahko koristno uporabili, je omenjena nadgradnja Eko muzeja, v katerega so dali prezentacijski monitor, na katerem bodo otrokom in mladini, ki jim predstavljajo delo različnih rokodelcev, te lahko tudi pokazali na fotografijah ali filmih.
Projekt se je torej izvajal na čezmejnem območju med Slovenijo in Hrvaško s ciljem ustvariti nove turistične vsebine, povezane z dediščino in v navezavi z bolj klasičnimi turističnimi vsebinami, torej hrano, vinom in naravo.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(KAVČ #15) Nika Kovač: "Redko sem očarana, doma so me učili, da moram biti kritična – še posebej do politikov"
Sociologinja, antropologinja in vodja Inštituta 8. marec je postala sinonim za gibanja, ki spreminjajo družbo – od pravic žensk in enakopravnosti do pitne vode, medijske svobode in volilne participacije.
V projektu so ustvarili novo blagovno znamko Kultnatura in vzpostavili istoimensko spletno stran, na kateri lahko turisti v vseh krajih, partnerjih najdejo različne ponudnike – iz področja narava in gibanje, iz področja rokodelstvo ter iz področij kulinarika in vino.
Glavni partnerji v Zeleno želimo so bili Kmetijsko gozdarski zavod Muska Sobota, Inovacijsko tehnološki grozd iz Murske Sobote, Verženski zavod Marianum, Zavod za okolje in turizem Dobrovnik, Grad Ludbreg, hrvaška gospodarska zbornica župnije Varaždin ter turistična skupnost Varaždina.
Vrednost triletnega projekta je bila nekaj več kot 836 tisoč evrov, od tega je 711 tisoč evrov prihaja iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, lastna sredstva partnerjev pa so 125 tisoč evrov.