V projekt so poleg slovenske šole vključene še šole iz Poljske, Italije in Portugalske, glavni cilj projekta pa je enotno vključevati vse učence v vzgojno-izobraževalno delo ne glede na spol, etnično pripadnost, socialno ozadje, učenčeve sposobnosti in zmožnosti. Učenci so svoja družbena in čustvena področja razvijali in krepili z uporabo mitov, legend in zgodb, v času trajanja projekta pa so se skupaj z učitelji odpravili na več projektnih srečanj.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuPo soboških ulicah se vozi avtomobil, odet v praznične lučke. Ste ga opazili?
Lastnik avtomobila pravi, da želi z lučkami slediti novodobnim trendom.
Učenci soboške prve osnovne šole so bili aprila v Italiji, v mestu Piacenza. V času srečanja so stanovali pri družinah italijanskih otrok. Kot je povedala Vita Nonkovič, ji je družila pomagala in jo naučila veliko novega, kljub temu da starša otrok, pri katerih je stanovala, ni govorila angleško, pa so našli druge načine sporazumevanja. "Sama sem se naučila nekaj italijanščine, vsi pa smo spoznali, kako pomembno in uporabno je znanje tujih jezikov. Prav tako smo spoznali, kako zabavno je spoznavanje različnih kultur, jedi in navad," je še dodala.
Med obiskom so učenci spoznavali druga italijanska mesta in imeli številne aktivnosti na šoli. "Ustvarili smo res lepe spomine in vesela sem, da sem lahko del tako zanimivega programa."
V začetku maja so učenci odpotovali še na zaključno srečanje projekta na Poljsko, kamor so se odpravili z dunajskega letališča. Prvo noč so preživeli v Krakovu, nasednji dan so se odpravili do koncentracijskega taborišča Auschwitz, nato pa so se odpravili v Surochow h gostiteljem. "Naslednje dni smo preživeli na šoli in v okolici mesta Surochow, si ogledali muzej o zgodovini mesta, na šoli pa smo se udeležili številnih delavnic," je povedala Nika Hraščanec, ena od udeleženk srečanja, ki je v projektu spoznala veliko novih in prijaznih ljudi.