vestnik

Strojnik na gradbišču viadukta Pesnica kradel gorivo. Ujeli so ga med samim dejanjem točenja nafte v svoje posode

ABE, 3. 5. 2022
gov.si
Nedavno se je na gradbišču 896 metrov dolgega viadukta Pesnica, ki bo po izgradnji postal najdaljši železniški viadukt v Sloveniji, po naših podatkih zgodila prava filmska akcija.
Črna kronika

Eden od delavcev Pomgrada je domov odpeljal za okoli štiri tisoč evrov nafte. V upravi podjetja za Vestnik.si niso ne zanikali ne potrdili naših podatkov.

Nedavno se je na gradbišču 896 metrov dolgega viadukta Pesnica, ki bo po izgradnji postal najdaljši železniški viadukt v Sloveniji, po naših podatkih zgodila prava filmska akcija. S polnimi posodami goriva so namreč ujeli enega od delavcev Pomgrada, ki je do takrat domov odpeljal že za okoli štiri tisoč evrov nafte. Strojnik na delovnem stroju, sicer doma iz območja Upravne enote Ptuj, je gorivo, ki ga mu ga je za delovanje stroja dostavljala cisterna, točil tudi v posode, ki jih je po koncu delovnika vozil domov na svojo kmetijo.

pomgrad, viadukt
gov.si
Nedavno se je na gradbišču 896 metrov dolgega viadukta Pesnica, ki bo po izgradnji postal najdaljši železniški viadukt v Sloveniji, po naših podatkih zgodila prava filmska akcija.

Za več informacij smo se obrnili na zasebnega detektiva Zorana Kuhanca, ki pa nas je po odgovore napotil na družbo Pomgrad. V upravi podjetja Pomgrad za Vestnik.si niso ne zanikali ne potrdili naših podatkov, da je eden od njihovih zaposlenih dlje časa na gradbišču železniškega viadukta Pesnica kradel dizelsko gorivo. »Med izvajanjem rednega nadzora nad porabo goriv smo ugotovili določena neskladja in ukrepali v skladu s pravili,« je vse, kar je za Vestnik.si povedal Kristian Ravnič, član uprave Pomgrada. Po naših podatkih so njihovemu strojniku prišli na sled, ker je z delovnim strojem porabljal precej več goriva, kot ga stroj porabi med običajnim opravljanjem del. V postopku, ki je sledil, ga je nato zasebni detektiv zalotil med samim dejanjem točenja goriva v svoje posode.

Sicer se po podatkih Policijske uprave Murska Sobota število tatvin na gradbiščih, ki so bila nekdaj raj za tatove, iz leta v leto manjša. Trend upadanja je od leta 2008, ko se je končala gradnja pomurske avtoceste. Največ priložnosti tatovom ponujajo velika gradbišča, na katerih se tare podizvajalcev in delavcev, ki si orodje in opremo tudi izposojajo. V tatvine na gradbiščih so prav tako vpleteni delavci gradbenih podjetij, kot je bilo to v primeru Pomgradovega delavca na pesniškem železniškem viaduktu.

pomgrad gradbisce tatvina