(Kavč #48) Laura Podgoršek sprva snemala zase, zdaj ima na tisoče sledilcev
Mlada Prekmurka Laura Podgoršek, ki je ustvarjalka vsebin za družbena omrežja, je bila gostja v našem podkastu Kavč.
V novi epizodi podkasta Kavč smo gostili Prekmurko, ki je vajena kamere, a navadno tiste z mobilnega telefona. Pogovarjali smo se z Lauro Podgoršek iz Mostja, ki ob študijskih obveznostih na Fakulteti za socialno delo in študentskem delu veliko časa namenja ustvarjanju vsebin za družbena omrežja. Prisotna je na instagramu, tiktoku, youtubu, kjer objavlja krajše in daljše posnetke iz svojega življenja.
Kot nam je razkrila, se je s snemanjem vsebin začela ukvarjati med epidemijo koronavirusa, predvsem iz dolgčasa, bolj zares pa v prvem študijskem letu. »Svet družbenih omrežij sem vzljubila in snemanje je postalo moja strast. Začela sem snemati zase, pa da prijatelji vidijo, kaj delam, bilo mi je udobno in tako še danes lovim zanimive in smešne trenutke mojega življenja v objektiv.«
Njeni krajši videi so prežeti s kavo, kuhanjem, peko sladic, delom in študijem, okoli tega pa se vrti tudi njeno zasebno življenje. »Moje jutro se začne z veliko skodelico kave, kjer koli sem,« je dejala in dodala, da je tudi zelo sladkosneda.
Čeprav ob začetkih v javnosti ni veliko snemala, se je sčasoma navadila tudi na morebitne začudene poglede, komentarje. »Želela sem stopiti iz cone udobja, prijela kamero in začela snemati po ulicah. Enkrat me je pri Maximusu neka gospa vprašala, ali govorim v kamero. Odgovorila sem ji, da ja. Ne nazadnje imajo mladi telefone v roki noč in dan, to ni več tako tuje, starejši pa mi mogoče kakšen pogled še namenijo.«
Nekateri od tega dobro živijo
Danes marsikdo družbena omrežja uporablja, da prek njih pride do zaslužka. Stranke s tako imenovanimi vplivneži ali influencerji navežejo stik, da bi reklamirali njihov izdelek ali storitev, v zameno pa prejmejo plačilo. Laura Podgoršek sebe ne dojema kot influencerko, ljubši ji je naziv ustvarjalka videovsebin. »Vedno bom trdila, da je to moj hobi. Sama bom sprejela tiste znamke, ki bi jih rada uporabljala, sicer pa nikomur ne bom prodajala bučk. Zaslužek ni moj primarni namen,« poudari sogovornica. Prošnje za sodelovanje je že zavrnila, noče, da bi njen profil postal oglasna deska, se pa zaveda, da nekateri od tega »posla« precej dobro živijo.
Samo na tiktoku ima Laura Podgoršek skoraj 23 tisoč sledilcev, njeni videi pa imajo 1,5 milijona všečkov. Njen video, ki je pritegnil največ pozornosti, ima kar 72 tisoč ogledov. Z njo smo se pogovarjali tudi o nevarnostih, ki na mlade prežijo na družbenih omrežjih, o čemer se je kot socialna delavka z njimi tudi pogovarjala. Kakšni so njeni nasveti, da se tem izognejo, boste slišali v podkastu.
@laurapodgorsek 🌐 #fyp #foryou #slovenia ♬ original sound - Laura
Spremlja jo tudi babica
Prav tako smo se s Podgorškovo pogovarjali o aktualnih stvareh, denimo o tem, da je Kitajska uvedla nova pravila za vplivneže. Če bodo ti želeli govoriti o strokovnih temah, na primer o zdravju, pravu, financah, bodo morali dokazati strokovne reference. Kaj meni o tem, pa tudi o javnem izražanju mnenja vplivnežev o vsem, tudi o tragičnih dogodkih, izveste v novi epizodi Kavča. Tako tudi, da je s sestro starima staršema namestila aplikacije za družbena omrežja na mobilni telefon. »Moja babica na tiktoku najde veliko receptov. Ponosna sem nanjo, da je omrežja začela uporabljati, ker življenje gre naprej in stari starši imajo na telefonih vnuke,« je poudarila.
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se