Dnevnik: Kako so apaške devetošolke osvojile zlati kabel
Devetošolke apaške šole so osvojile zlati kabel. Z nami so delile svoj dnevnik, v katerem opisujejo, kako jim je to uspelo.
Anastazija, Lela, Valentina, Lena in Ana so učenke 9. razreda Osnovne šole in vrtca Apače. V lanskem šolskem letu so s sošolci pri pouku nemščine sodelovale v eTwinning projektu Epische Legenden Europas.
Z nami so delile svoj dnevnik, objavljamo ga spodaj.
Udeležba v eTwinning projektu ni mačji kašelj, zmagati na državni ravni pa je še veliko večji dosežek. Zato smo bili še toliko bolj presenečeni, hkrati pa izjemno ponosni in veseli, ko je nagrada Zlati kabel 2025 letos pripotovala na našo šolo v Apače. Vsi, ki smo sodelovali pri projektu Epske zgodbe Evrope (Epische Geschichten Europas), smo jo sprejeli z velikim navdušenjem.
Torek, 3. september 2024
Na urniku smo imeli prvo uro nemščine. Naša učiteljica nam je predstavila okvirno idejo poteka letošnjega eTwinning projekta ter evropske šole, s katerimi bomo sodelovali. Letos bomo povezani z učenci iz Hrvaške, Poljske, Grčije in Španije. Projekt je zvenel zelo zanimivo, še posebej zato, ker smo lahko tudi letos dejavnosti izbirali glede na lastne interese in želje.
Sreda, 24. september 2024
Za nami so bile prve spoznavne aktivnosti. Predstavili smo se učencem, s katerimi bomo letos sodelovali, in z zanimanjem prisluhnili tudi njihovim predstavitvam. Spoznali smo veliko novih stvari o njihovih šolah, državah in običajih.
Torek, 8. oktober 2024
Pri pouku nemščine smo glasovali, kateri dve slovenski zgodbi bomo v okviru projekta predstavili ostalim sodelujočim. Na voljo smo imeli več besedil: ljudsko pripoved o Kralju Matjažu, Prešernovo balado Povodni mož, Legendo o beli kači, Legendo o Pegamu in Lambergerju, Legendo o Zlatorogu ter Legendo o črnem jezdecu. Glasovanje je potekalo preko spletne aplikacije Google Forms, vsak izmed nas pa je lahko oddal svoj glas. Takoj po glasovanju smo pregledali rezultate in ugotovili, da sta največ glasov prejela Kralj Matjaž in Povodni mož. V naslednjih dneh smo obe besedili objavili v spletni učilnici projekta, in sicer v slovenščini in nemščini.
Četrtek, 17. oktober 2024
Pouka v računalniški učilnici se vedno veselimo, saj lahko pri nemščini hkrati razvijamo tudi digitalne spretnosti. Po prijavi v spletno učilnico eTwinning projekta smo danes brali legende, ki so jih objavili učenci iz drugih držav. Spoznali smo legendo o Bazilisku in Wawelskem zmaju iz Poljske, legendo o dveh zaljubljencih iz Teruela ter legendo o Hudičevem križu iz Cuence v Španiji. Učenci iz Hrvaške so predstavili legendo o mestu Zagreb in legendo o kraljici Tevti, iz Grčije pa smo izvedeli, kako je mesto Atene dobilo svoje ime.
Ker smo želeli iz vseh legend ustvariti nabor besedil za kamišibaj gledališče v petih jezikih, smo imeli nalogo, da jih prevedemo v slovenščino. Razdelili smo se v dvojice in se lotili dela.
Pomagali smo si s spletno aplikacijo za prevajanje, vendar smo hitro ugotovili, da prevajalnik imen in nekaterih izrazov ne prevaja pravilno. Napake smo popravili in se naučili, da tehnologiji ne smemo slepo zaupati.
Torek, 19. november 2024
Naslednja projektna naloga je bila priprava kviza o legendah, ki smo jih spoznali tekom projekta. Ker nas je že nekoliko priganjal čas, smo se hitro razdelili v dvojice, se dogovorili, katera dvojica bo pripravila vprašanja za posamezno legendo, in se lotili dela v spletni učilnici projekta. Vsaka dvojica je pripravila po tri vprašanja.
Četrtek, 12. december 2024
Pri likovni umetnosti nas je učiteljica razveselila z novico, da bomo risali ilustracije za naše kamišibaj gledališče. V spletni učilnici smo preverili, za kateri legendi bomo ustvarjali slike – to sta bili legenda o Bazilisku in legenda o nastanku mesta Zagreb. Razdelili smo se v skupine po tri ali štiri učence, ponovno prebrali besedila in se lotili risanja. Poseben izziv je bil Bazilisk, bitje, ki je pol petelin in pol kača. Ko smo videli, kako odlično ga je narisala ena izmed sošolk, smo se odločili, da ga bo narisala na vseh treh ilustracijah. Ostali smo slike dopolnili v skladu z zgodbo. Z rezultatom smo bili zelo zadovoljni, risbe pa smo fotografirali in jih naložili v spletno učilnico projekta.
Petek, 17. januar 2025
Učiteljica slovenščine nas je danes poklicala v učilnico, kjer smo na mizi zagledali leseno ohišje za kamišibaj gledališče. Pokazala nam je ilustracije Povodnega moža, ki so jih ustvarili učenci iz Poljske, in bili smo navdušeni nad anime stilom, v katerem je bil narisan. Dogovorili smo se, da bomo posneli kamišibaj predstavitev. Razdelili smo si vloge – nekateri so brali besedilo, drugi snemali, tretji pa menjavali ilustracije. Najprej smo snemali v slovenščini, nato še v nemščini. Pri nemški izgovorjavi smo imeli nekaj težav, a smo jih z učiteljičino pomočjo uspešno premagali.
Petek, 7. februar 2025
Ob slovenskem kulturnem prazniku smo se v okviru kulturnega dne odločili, da bomo kamišibaj gledališče predstavili učencem tretjega razreda naše šole. Pred nastopom smo še enkrat temeljito vadili. Razdelili smo se v dve skupini: ena je predstavila Povodnega moža, druga pa legendo o Bazilisku. Sprva smo bili nekoliko zadržani, saj so bili učenci precej mlajši od nas, a je trema hitro izginila. Mlajši učenci so z velikim zanimanjem spremljali obe predstavi in nas na koncu nagradili z glasnim aplavzom.
Sreda, 3. december 2025
Med petminutnim odmorom nas je nepričakovano obiskala učiteljica nemščine. V rokah je imela nenavaden kristalni predmet in nam ponosno povedala, da je bil naš projekt Epische Geschichten Europas nagrajen z nagrado Zlati kabel 2025. Presenečeno smo se spogledali, saj smo projekt zaključili že februarja istega leta. Veselje je bilo zato še toliko večje – za naše mednarodno sodelovanje, ustvarjalnost in vložen trud smo prejeli ne le nacionalni in evropski znak kakovosti, temveč tudi priznanje za najboljši eTwinning projekt na državni ravni.
E-novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se