© 2025 Podjetje za informiranje d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 3 min.

Pacienti so sodeč po anketi izjemno zadovoljni s storitvami ZD Ljutomer


Vanesa Jaušovec
23. 6. 2025, 13.30
Posodobljeno
14:20
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Anketa razkrila visoko raven prijaznosti, strokovnosti in učinkovitosti zdravstvenega osebja.

zdravstveni-dom-ljutomer
Vanesa Jaušovec
Novinarska konferenca Zdravstvenega doma Ljutomer

V Zdravstvenem domu (ZD) Ljutomer so predstavili rezultate spletne ankete o zadovoljstvu uporabnikov s storitvami ambulant, ki jo izvajajo tretje leto zapored. S predstavitvijo rezultatov želijo predstaviti kaj delajo, kakšni so načrti, cilji ... V uvodu je direktor Boštjan Pihlar izpostavil dve nagradi, na kateri so v letošnjem letu posebej ponosi. Ena teh je naziv Naj zobozdravnice Slovenije 2025, ki ga je prejela Rahela Žižek Mraz. Prav tako so letos marca prejeli nagrado za Naj zdravstveno ustanovo, ki jo podeljuje Zdravniška zbornica Slovenije. »Ti nagradi sta zaznamovali naš zdravstveni dom in sta pomenila poseben trenutek ponosa. To ni le priznanje, ampak dokaz, da v domu strmimo k odličnosti ter dokaz, da imamo odličen kader. Veliko našega truda in energije vlagamo v dobrobit naših pacientov,« je ponosno pripomnil direktor doma.

zdravstveni-dom-ljutomer
Vanesa Jaušovec
Novinarska konferenca Zdravstvenega doma Ljutomer

Poročilo o rezultatih raziskave

Anketo je letos izpolnilo 391 anketirancev. Rezultati so pokazali na izjemno visoko zadovoljstvo. 92 % vprašanih je izrazilo zadovoljstvo ali veliko zadovoljstvo, kar je 10 odstotnih točk več kot v lanskem letu, ko so merili splošno zadovoljstvo. Uporabniki so najvišje ocenili hitrost obravnave, prijaznost in strokovnost osebja, jasnost pojasnil ter dostopnost informacij na spletnih strani in oglasnih mestih. Povprečna ocena zadovoljstva z storitvami je znašala 4,56 od 5.

zdravstveni-dom-ljutomer
Vanesa Jaušovec
Novinarska konferenca Zdravstvenega doma Ljutomer

Anketiranje preko spleta je potekalo v mesecu aprilu, približno en mesec. V anketi je sodelovalo več žensk kot moških, največ anketirancev pa je bilo med 30 in 70 let. Iz Občine Ljutomer je sodelovalo 60 % anketirancev, ostali so bili iz sosednjih občin. Med vsemi anketiranci jih ima polovica redno zaposlitev, na drugem mestu so bili upokojenci. Največ anketirancev obišče splošnega zdravnika, laboratorij, zobozdravnika in otroško/šolsko ambulanto.

Uporabniki ZD Ljutomer v veliki večini zaznavajo osebje kot zelo prijazno in profesionalno. Izpostavili so tudi zadovoljstvo s časom obravnave. Skupno 68 % vprašanih meni, da je čakalni čas kratek ali zelo kratek, kar kaže na učinkovitost in dobro organizacijo ambulantnega dela. Uvajajo pa tudi novost, v kolikor se pacient oglasi v ordinaciji nenaročen, mu ponudijo možnost obravnave pri prostem zdravniku.

zdravstveni-dom-ljutomer
Vanesa Jaušovec
Novinarska konferenca Zdravstvenega doma Ljutomer

Med njimi se velika večina pacientov počuti dobrodošlo in udobno. Osebje ZD Ljutomer uspešno in učinkovito komunicira s pacienti, prav tako več kot 9 od 10 uporabnikov ocenjuje dostopnost informacij kot pozitivno. Veliko so vložili v digitalno obveščanje, dnevno ažurirajo tudi spletno stran. Ključen element za zaupanje, kot meni direktor, je tudi to, da 96 % pacientov opredeljuje pojasnila kot razumljiva in jasna.

Investicije nadgradnje doma

V letu 2024 so ustvarili 9,3 milijona evrov prihodkov in dosegli 660 tisoč evrov presežka. Med ključnimi investicijami je nadzidava ZD Ljutomer, ki bo zaključena junija 2026, vrednost te znaša 3,5 milijona evrov. Med drugimi večjimi investicijami v višini 824 tisoč evrov so novi prostori za fizioterapijo, novo reševalno vozilo in nova naprava ortopan.

zdravstveni-dom-ljutomer
Vanesa Jaušovec
Novinarska konferenca Zdravstvenega doma Ljutomer

Cilji za leto 2025 in 2026

»Zadali smo si, da bi želeli razširiti naše programe, in sicer pulmologije, ortopedije, dermatologije, urologije in klinične psihologije. Za vse te programe smo se odločili, saj so nujno potrebni ter prinašajo dolge čakalne dobe. Tako bi te skrajšali in bi pripeljali te programe v domačo okolje,« je pripomnila Renata Škrget, ki je v ZD Ljutomer odgovorna za zdravstveno nego. Omenila je tudi, da kader že pridobivajo. Želijo pa si tudi krepitev prepoznavnosti Centra za krepitev zdravja, ohranjanje visokega ugleda doma, nadaljnje vlaganje v strokovnost, prijaznost in srčnost zaposlenih.

zdravstveni-dom-ljutomer
Vanesa Jaušovec
Novinarska konferenca Zdravstvenega doma Ljutomer

K ciljem pa direktor poudarja pomembnost zadovoljnega kolektiva. »Zavedam se, da če ne bi bilo takšnega tima, vseh teh nagrad ne bi bilo. Tako, da gradim na našem kolektivu in na odnosih, saj menim, da je to najpomembnejše,« je strnil Pihlar.

Naj zobozdravnica Slovenije 2025

»Iskreno bi se rada zahvalila svojim pacientom, da so glasovali zame. Ob takem prestižnem priznanju sem bila zelo ganjena in počaščena,« je povedala naj zobozdravnica Slovenije 2025 Rahela Žižek Mraz, ki prihaja ravno iz ZD Ljutomer. Poudarila je tudi, da za tem priznanjem stoji cela ekipa z direktorjem, za katero je zelo hvaležna.


© 2025 Podjetje za informiranje d.o.o.

Vse pravice pridržane.