Pia v klicnem centru razume dvanajst slovenskih narečij
Pošta Slovenije je v kontaktnem centru za pomoč uporabnikom uvedla glasovno asistentko Pio (poštna interaktivna asistentka). Temelji na najsodobnejših dosežkih umetne inteligence.

"Pia je prva in edina glasovna asistentka v Sloveniji, ki omogoča naraven pogovor v slovenskem jeziku, saj razume kar 12 slovenskih narečij. Z naprednim jezikovnim modelom, prilagojenim posebej za slovenske uporabnike, zagotavlja hitro in učinkovito komunikacijo s strankami po vsej državi. S tem izboljšuje uporabniško izkušnjo, skrajšuje čas reševanja vprašanj in postavlja nove standarde v digitalni komunikaciji," so sporočili.
Kontaktni center dnevno prejme več kot 2300 klicev in elektronskih sporočil. Pia se oglaša na 080 14 00, Pošta Slovenije pa strankam omogoča hitrejšo komunikacijo, ob tem pa optimizira in odpravlja nepotrebne čakalne vrste. Pia strankam pomaga pri vprašanjih o sledenju pošiljk, storitvah, cenikih in splošnih informacijah, brez preusmerjanja na druge kanale. "Glasovna asistentka črpa podatke neposredno iz sistemov (v ozadju so integracije z zalednimi sistemi Pošte Slovenije, skrbno pripravljena baza znanja, integracije s spletnimi stranmi), kar odpravlja napačne interpretacije in zmanjšuje možnost napak."
Na Pošti Slovenije so prepričani, da bo nova tehnologija pripomogla k izboljšanju učinkovitosti kontaktnega centra in zadovoljstvo strank. "Z uvedbo glasovne asistentke se je delo zaposlenih v kontaktnem centru poenostavilo, poleg tega so se zmanjšale njihove administrativne obremenitve. Sedaj jim osnovne informacije v trenutku pripravi umetna inteligenca, medtem pa se lahko sami posvečajo zahtevnejšim poizvedbam strank," pravijo.
Glasovna asistentka bo v kratkem umeščena še v mobilno aplikacijo MojaPošta, ki omogoča enostavno upravljanje in sledenje paketnim pošiljkam.