Sodelujoči zavodi so razvijali naravoslovno, matematično in finančno pismenost, spodbujali veščine kritičnega mišljenja in miselne procese, odnos do učenja in učno motivacijo, razvijali so zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijami ter spodbujali sodelovanje in timsko delo strokovnih delavcev. Na OŠ Kapela so z vodji projekta in člani projektnega tima z učenci izvajali številne dejavnosti. "Zavzemali smo se za vključevanje vseh učencev v aktivnosti in spremljali njihov napredek. Učenci so bili pri aktivnostih aktivnih izvajalci dejavnosti, imeli so priložnost načrtovati pouk, eksperimentirati, analizirati, argumentirati, iskati nove poti ter doživljali učno vsebino drugače kot pri običajnem pouku," pravi Damjana Flisar iz kapelske šole in doda, da so bile aktivnosti za vse učence, od prvega do devetega razreda.
Preberite še
Odpri v novem zavihkuNa razgovoru so jo spraševali o družini, zagovornik ugotovil diskriminacijo
Prepovedano je zahtevati podatke o družinskem oziroma zakonskem stanu, nosečnosti, načrtovanju družine.
Kot je razložila, so se člani projektnega tima srečevali na mesečnih delovnih srečanjih, opravljali evalvacijske razgovore, imeli kolegialne hospitacije, spodbujali sodelovanje,...
Flisarjeva ocenjuje, da so s sodelovanjem v projektu pridobili nove izkušnje, spoznanja in poznanstva. Vplival je tudi na razvijanje odnosov med sodelavci ter na večje sodelovanje. Simbol projekta je vetrnica in ta predstavlja trajnostni vidik projekta, kar pomeni, da bodo sodelujoči zavodi tudi po koncu v pouk vključevali različne aktivnosti in razvijali naravoslovno, matematično, finančno pismenost, kritično mišljenje ter reševanje avtentičnih primerov, skrbeli za dobre odnose in motiviranost učencev, se udeleževali izobraževanj ter širili vsebine projekta na celoten kolektiv.