Kupnina še ni poravnana, glede zneska pa se Klepčeva in Belčeva očitno ne strinjata
Upokojeni socialni delavec in športnik še danes piše za številne časopise in revije
Na stadionu Fazanerija se je včeraj na povratni polfinalni tekmi pokala Slovenije zbralo okrog pet tisoč gledalcev. Med njimi je bilo opaziti tudi slovenskega selektorja Matjaža Keka, v družbi soboškega župana Aleksandra Jevška sta si srečanje ogledala častni predsednik NZS Rudi Zavrl ter prvi slovenski predsednik Milan Kučan. Med gosti so bili tudi trener Aluminija Oliver Bogatinov pa vodstvo mariborskega prvoligaša. Največ pa je bilo seveda črno-belih navijačev. Prinašamo utrinke.
Na judovskem pokopališču v Dolgi vasi in lendavski sinagogi so pripravili komemorativno in spominsko slovesnost, s katero so obeležili 75. obletnico deportacije lendavskih Judov v taborišča smrti. Slovesnosti se je udeležil tudi predsednik republike Borut Pahor, prisotna pa je bila tudi Erika Fürst, Judinja, ki je preživela holokavst.
Na Osnovni šoli Tišina so se pomurski osnovnošolci pomerili na 13. regijskem preverjanju usposobljenosti iz prve pomoči.
V povratni tekmi pokala NZS v Fazaneriji sta se pomerila Mura in Maribor. Ob končnem rezultatu tekme 1:1 se je v finale pokala uvrstil Maribor, s skupnim izidom 2:1.
Človeku, ki mu je odpovedalo srce, je pomagal z masažo srca in pri uporabi defibrilatorja.
Svetniki in svetnice občine Ljutomer so tretjič obravnavali predlog proračuna občine. Zapletlo se je pri mnenju prve komisije, statutarno pravne.
Športno in družabno srečanje vseh soboških osnovnih šol je že šesto leto zapored pripravila OŠ IV Murska Sobota. Športne igre, nato pa delavnice so bistvo srečanja, ki ga za učence vseh soboških devetletk pripravlja Osnovna šola IV. Ravnateljica Metka Rovšek Kuharič: »S srečanjem želimo otrokom posredovati sporočilo, da ni pomembno tekmovati, ampak sodelovati v igri in prispevati največ k skupnemu dosežku. Želimo, da vsak otrok na tem srečanju doživi uspeh.« Športno-družabno srečanje je eden od dogodkov, ki jih četrta šola pripravi z namenom vključevanja otrok s posebnimi potrebami med njihove vrstnike, da bi lahko slednji v čim večji meri spoznali njihove značilnosti, potrebe in zmožnosti. S tovrstnim spoznavanjem želijo omogočiti otrokom oblikovanje lastnega mnenja do otrok z motnjo v duševnem razvoju, razvijajo strpnost in spodbujajo oblikovanje pozitivnih stališč do različnosti.